- koncem května se mi podařilo kolem 10tis km "pokřtít" motocykl. Jednou to muselo přijít... ale proč zrovna takhle? Sestřelil mne při parkování před prací vlastní kolega z práce. Na to že dojíždím po rušné silnici do práce 50km ráno a 50km odpoledne zpět. Zastavil jsem za ním... a on dal zpátečku a zacouval. Naštěstí jsme oba předtím stáli a tak skútr šel na pravý bok- prasklo zrcátko, kryt rukojeti, samo-domo nástavec na plexi a přes přepad pvyteklo 0.4l motorového oleje. Motor zhasl. Po opětovném nastartování se olej vsákl do vzduch.filtru (chvilku čoudil jako dvoutakt) a pořád držel vysoké otáčky. Dolití oleje, výměna filtru...a pořád držel vysoké otáčky. To ale je na skútru velký problém, protože vyšší otáčky=zabírání spojky a popojíždění. Takže křižovatky jako se systémem Stop-Start... Paradoxně nepomohlo opakovaně vyčištění celého sání, ale jen odpojení řidící jednotky na 10minut a bylo vše ok. Na kryt řidítka vpravo stačil jiný šroubeček, filtr je nový, jen na zrcátko nutno počkat, než soudruzi v Asii ho pošlou do Čech. Zatím je slepené a funguje dobře.
- když už byl skútr u kluků v servisu, dodělali mi LED páskové světlo (napojené na koncové světlo) a umístili jej šikovně na držák kufru - viz foto
Vlastník | DoktorMax | |
---|---|---|
Vloženo | 19.5.2013 | |
Aktualizováno | 30.7.2016 | |
Zobrazeno | 2 852x |