Tak přestalo pršet , je již po dovolené a je chvilka na svezení na skútru. Po domluvě se servisem provedena kontrola po 500km, výměna oleje atd, namontováno vyšší turistické plexi a nosič na již dávno připravený kufr (stačí jen malý, na jednu integrálku). Motor se pomalu rozbíhá a já se učím jezdit po letech na jednostopém stroji (a užívám si to).
První zkušenosti po 500 km:
- optimální pohodová rychlost 90-105km/h (myslím reálnou, ne dle tachometru, tak ukazuje asi o 7-10%více)
- s vyšším plexi do 50km/h na řidiče téměř vůbec nefouká, do cca 80km/h jen lehce (stačí i otevřená vyklápěcí přilba), při vyšší rychlosti už fouká na ramena apod. Ale rozhodně po této stránce splněna představa. Bohužel i několik negativ: vyšší hmotnost i s držákem překvapivě změnila průjezd zatáčkou ! Předtím se muselo lehce motorku tlačit do zatáčky, nyní při vychýlení do strany motorka "padá" do zatáčky až moc snadno. Asi je to otázka zvyku, ale zpočátku mne to nemile překvapilo, nyní jsem nakonec i vcelku spokojen. (POZN.: tuto větu výše jsem později nemazal, ale "padání" do zatáčky bylo podfouknutými pneu, hlavně předním, potom vše o.k. !!!). Další nevýhodou je, že plexi končí při mých 173cm výšky přesně ve výši očí- takže koukat pod nebo nad. Na(ne)štěstí hrbím záda, takže za mne pod Plexi není žádné superprofi a mírně zkresluje - opět věc zvyku.
- kufřík na jednu integrálku je super- není to velká krabice, ale je pěkně při ruce. Na větší a těžší věci je "nákladový" prostor pod sedačkou - na dvě integrálky a další drobnosti k tomu - hodnotím za 1.
Vlastník | DoktorMax | |
---|---|---|
Vloženo | 19.5.2013 | |
Aktualizováno | 30.7.2016 | |
Zobrazeno | 2 854x |