Totální šílenost na třech kolech, neskutečná zábava a přitom stoj na vše ostatní.
První dojmy - Nevím jak začít, podstatná informace je, že je to úplně něco jiného než klasický motocykl. Technika řízení, chování na silnici a jízdní vlastnosti jsou někde jinde. Neřekl bych, že horší, ale jiné. Strašná sranda a zábava řídit tento stroj. A ten pocit když začnete couvat, a ostatním vypadnou oči z důlků je k nezaplaceni.
Motorku bych doporučil pro - To vůbec netuším, asi pro nějaký blázny :)
Doplňky na motorce - Nepromokavá plachta na sidecar, plexi na sidecar
Recenze
T: Dobrý den, ať se na motocykl dívám jakkoliv, musím se jako první dotaz zeptat, jak Vás to vůbec napadlo?
MD: Dobrý den, na to se těžko odpovídá. Pár let jezdím na chopperech a podobných strojích. První byla Honda Shadow, krásná, hodná spolehlivá motorka. Bohužel ale malá. S partnerkou jsme chtěli jezdit na výlety a delší cesty a to bohužel pohodlně moc nešlo. Přišel čas na výměnu ale s vyšším obsahem se sice vyřešila rychlost ale pohodlí vůbec ne. Kvůli zranění jsem toho ani moc nenajezdil a dragstar prostě nepadl do ruky. Začali jsme přemýšlet co dál. Chceme cestovat, kempovat, jezdit po zapadlých silničkách naší vlasti. A vidíte dopracovali jsme se k Uralu (smích).
T: Jak se tak dívám tak krásný stroj, řeknete nám o něm trochu víc?
MD: Ural je ruská firma sídlící ve městě Irbit. Za války získali plány německých BMW a pro válečné účely začali vyrábět motocykly se sidecarem. A výroba pokračuje až do dnes. Více se určitě dočtete na internetu. Model který je na fotkách je model M70 který byl vyroben v limitovaném počtu kusů k 70ti letému výročí továrny.
T: Mohu se optat proč zrovna tento model?
MD: Po rozmýšlení a hlavně názoru prodejce jsme se rozhodli pro tento model z několika důvodů. Naše ambice jsou hlavně cestovatelské. A v drtivé většině případů po silnici. Takže rozhodování mezi modely retro a tourist vyhrál model retro, který lépe sedí na silnici. To, že jsem vybrali právě M70 tak bylo dáno tím, že byl pravě na skladě a dostali jsme na něj slevu a hlavně je to kus krásného železa. Pak už opravdu nebylo co řešit.
T: No a vzhledem k času co nás tlačí, poslední dotaz. Jaké to na něm vlastně je, jak se na něm jezdí?
MD: Těžko se to popisuje, máme najeto kolem 300km zatím. Ale je to naprosto úžasné. Úplně jiné než motocykl a přesto zábavné, hodně zábavné. Člověk se při tom strašně nadře. nestačí pouze naklápět ale musí se točit řidítky, přesouvat těžiště a zrychlovat a zpomalovat aby se sidecar točil kolem motorky a nebo naopak. Ale pokud se s kulometčíkem sehrajete tak si připadáte úžasně a každá zatáčka je požitek.
T: Děkuji za rozhovor, doufám že ho v brzké době dokončíme.
MD: Už se těším.
chlapácký stroj, taky po něm pokukuji
Neskutečná nádhera,ať slouží
mašina super, fotky super... ale co je nejvíc super, je tvoje odvaha si něco takovýho pořídit! Chlapský rozhodnutí, odhodit kabelku, přestat si kupovat šminky a vrátit se k vidlím! Chlape jsi srdcař a 10B je málo...