Během pěti sezón jsem se nebyl schopný naučit na kawě plynule řadit, navíc po dvou stovkách nebo jedné dopravní špičce mě bolí pazoura. I překonal jsem svůj odpor k elektronickým berličkám a nutnosti zasahovat do svazku a zainvestoval do qs.
Zatím s tím válčím, z nějakého důvodu si nerozumí s čidlem kvaltu, tak mám jeden čas pro všechny kvalty. Navíc s tím neumím zacházet, čili první dojmy spíše negativní.
Ale na rovince plnej a kopat tam jeden kvalt za druhým, tam to maká dle očekávání, naprosto plynulé a drtivé zrychlení, hroznej nesmysl ta motorka.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Asi poprvé v životě jsem si koupil na motorku úplně nové gumy
Tak uvidíme...
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.06.2018 |
Uskutečněno:
| 08.06.2018 |
Tachometr:
| 58900km |
Komentářů:
| 3x |
-
Ňák už to nebylo ono, sice bez vůlí, ale v jednom místě mi přišlo že drhnou. Tak jsem je vyměnil, za těch pár šlupek asi není o čem. Použita stejná jako OEM, čili japonské NTN. Na doporučení jednoho zdejšího člena, který
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.05.2018 |
Uskutečněno:
| 02.05.2018 |
Tachometr:
| 57000km |
-
Místo vyteklýho matrise jsem tam "dočasně" narouboval tuhletu čínskou kopii hyperpro. Trocha kreativity aby to sedlo do montážky od matrise, ale zadařilo se. Uvidíme jak bude fungýrovat.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 27.04.2018 |
Uskutečněno:
| 27.04.2018 |
Tachometr:
| 57000km |
Michal: No, tak já jsem mrdal s qs
Asi ho budu zase dávat pryč, takže kdybyste to někdo chtěli - nechám to i s příslušnou částí svazku (část k cívkám a část k vstřikům), tzn. jen zacvakáte konektory.
chtěl jsem to taky, ale objednal jsem omylem quicksilver, tak mi přišla mikina. Zůstanu holt na rozdíl od tebe doživotním mrdalem.
ja kdyz chci tak radim bez spojky bezne, ale je nutny mit cit na 'uvolneni zaberu motoru' v momente prerazeni a da se i dolu, ale jestli tohle umoznuje kopat to nahoru s plnym plynem, tak je to pro me hoooodne zajimavy a asi se objednam