Dnes jsem vlítnul na půlení motoru, vyrobil jsem si stahovák rotoru zapalování a na půlení jsem použil již dříve vyrobený stahovák na motor.
Vše šlo hladce, díly jsem dával do pytlíčků a co bylo potřeba svázal.
Na půlení jsem použil pouze gola sadu, již zmíněné stahováky, nic jiného nebylo potřeba. Fotky mluví za vše. Teď koupím jen novou ojniční sadu, píst (udělá se výbrus), vycentruje se klika a vše se dá zase dohromady. Jediny problém je, že v motoru je díra ! Pod klikovým ustrojím je vylomený kus karteru.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vše vyčištěno, motor po GO již nasazen v rámu.
Foto mluví za vše.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.05.2013 |
Uskutečněno:
| 17.05.2013 |
-
Motorku jsem celou omyl vapkou, nastříkal odmaštovačem, štětečkem rozmatlal a opláchl, chrom na ráfcích jsem vzal silichromem , očistil elektorinstalaci, zaizoloval co bylo potřeba, nainstaloval nový lanko na spojku a za
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 05.05.2013 |
Uskutečněno:
| 05.05.2013 |
-
Vrhnul jsem se na složení motoru, všechna nová ložiska, vyvážená klika, výbrus, těsnění pod hlavu a válec, nová pístí sada, nový olej, nové lamely, všechny nové šrouby do motoru.
Skládání proběhlo v nejlepší pořádku, m
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 05.05.2013 |
Uskutečněno:
| 05.05.2013 |