Suzuki DR 350R, ostrá verze, lehčí, obratnější, terenější
Motorka koupena od Nomex - Skvělá domluva i veškeré jednání.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 250R: Mám rád nástup výkon od spodu, XR se oproti DR musela hodně točit. Jsem pohodvý jezdec a nemusím moc vytáčet motor pokud to není nutné.
Honda XR 400: V terénu lepší, výkonnější, jede lépe od spodu, užší, taková pevnější, lepší podvozek, ale je drahší a nemá 6. rychlost. Mají jí dva známí v partě.
Yamaha TT 350: Moc jich u nás není...
První dojmy - Po předchozím DR385S mi tahle DR350R přišla hbitější, dalo se sní lépe manévrovat a je také vyšší než předchozí. Starty jsou super, jak za studena tak za tepla.
Doplňky na motorce - Kapsička pro nářadí, doklady, mobil na zadní blatník. Výborná věc!
Recenze
Koupil jsem si jí po předchozí nešťastné DR350S, které stále odcházel motor...
Motorka má karburátor Mikuni TM33 s akcelerační pumpou, díky tomu lépe reaguje na plyn, má plně nastavitelný zadní tlumič. V originále nemá baterii, blinkry, tachometr, nemá tlumič záběru na rozetě.
Předchozí majitel dodělal blinkry, brzdové světla, klakson, baterii a na jaře se chystám na STK.
S motorkou jezdím v terénu i na silnici (okresky) v poměru 70:30. Tam se motorka cítí skvěle, ale dlouhé rovné silnice moc nemusí, zato klikaté silničky ji sedí a taky lesní cestičky. Na jaře sní hodlám jezdit do školy (60km denně). Cestu do školy zvládala výborně, jen je to pak trošku nuda. Cestou zpět jsem jezdil různými uličkami, lesíky, poli a podobně.
Zatím jsem s motorkou plně spokojen, na vyjíždce vyjedu to co ostatní na XR400 a ani nijak nezaostávám.
Více info časem doplním.