Ducati Multistrada 1200S (2012)

Vlastník Bug
Vloženo 8.8.2012
Aktualizováno 14.3.2021

Vloženo: 20.08.2012, Uskutečněno: 16.08.2012, Stav tachometru: 8550 km, Zhlédnuto: 43x

Původní plán s motorkou vůbec nepočítal. Mělo se jednat o rodinný výlet od středy do neděle k Salzburgu a hlavně k blízkým jezerům. Tentokrát jsme si ubytování zajišťovali předem v Hotelu Baumann v obci Hipping. Původní plán - odjezd ve středu všichni spolu autem - dostal v pondělí vážnou trhlinu tím, že jsem musel ve čtvrtek k zákazníkovi a ještě ke všemu na slovensko. . Řešením bylo, že rodina odjela ve středu a já za nimi ve čtvrtek večer přijedu na motorce. Časově napjaté, ale reálné )obzvlášť na Multistrádě ).
Takže jsem ve čtvrtek v 16.00 vyrazil směr Salzburg. Trasu jsem si naplánoval tak, abych se co nejvíce vyhnul dálnicím a pěkně si užil svižnou sólo jízdu. Brno - Horn - Zwettel - Linz Hipping. Obzvláště úsek cesty 124 Zwettel - Linz byla perfektní. Jedná se o okresku se solidním povrchem, která se proplétá Rakouskou Vysočinou. Prostě nádhera. Před Linzem jsem byl před 20.00 a tak jsem vzal za vděk dálnicí a zbytek cesty dorazil po dálnici tak akorát, abych nezatměl.
Přes den jsem se věnoval rodině, ale po večeři jsem vyrážel aspoň na chvíli po skvělých cestách Salzburgska odmáznout z gum škorpióna .
V neděli jsem vyrazil již brzy ráno a cestu si trošku protáhl přes Postalm - Pas Geschutt - Ostereichishe Eisenstrase - Amstetten - Grein - Zwettel - Horn- Znojmo. Obzvlášť vydařený je úsek cesty 119 z Greinu do ST, Georgen Trasa

• Na skok na Grossglockner

Blížil se prodloužený víkend a počasí se zdálo být výletu nakloněné a tak padlo rozhodnutí, zbalit saky paky a vyrazit na pár dní do Rakouských Alp. B-) 1. den. Vyráželi jsme z Brna v 10.00 hod. směr Znojmo, Horn, St.

Vloženo: 30.09.2012
    Uskutečněno: 28.09.2012
  • Mariazell prodloužený víkend

V pátek okolo oběda jsme s baťohem a ještě jednou motorkou vyrazili z Brna na prodloužený víkend do okolí Mariazell. Nechali jsme se inspirovat trasou přes Znojmo, Horn, Krems, St. Polten Trasa Ubytovali jsme se bez