ČZ 175/477.01 - 1969
Povedený kus bez velkých investic, od roku 1969 v rodině.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Motorka mi padla do ruky už před 25-ti lety. Když je naložená a ve dvou moc nebrzdi. Motor nezmar. Optimální cestovní rychlost 80 až 90 km/h. Levnej provoz, údržba i pov. ručení.
Recenze
Je to rodinná motorka v roce 1969 ji dostal (koupil) strýc Jirka (novou). Motorku předal svému bratrovi Járovy. Potom dlouho nic, motorka čekala trpělivě na mých 17 v kůlně. V roce 1995 až 1996 jsem ji plně využíval a proběhla pouze výměna spojky. V roce 1996 přišel konec a motorku nahradilo auto. Až v roce 2011 byla znovu našlápnuta (na 16 let starý benzín). Do dnešních dní opět stále slouží.
Spotřeba 3-4 l / 100 km
Najeto 22730 km (tedy do doby dokud ještě počítadlo fungovalo, nikdo neví kdy přestalo)
Oproti původnímu stavu pouze:
1) V roce 1969 namontován nosič.
2) V roce 1969 na přední blatník nalepen polep pro smaltované hrnce
3) V roce 1969 odstraněn oilmaster, musí jezdit na mix.
4) V roce 1969 instalace papírového filtru prototip dědy Jirky z papíren (Přibyslavice)
5) V roce 1995 výměna spojky a instalovány zrdcátka ze Simsona
6) V roce 2011 nová chromovaná zrdcátka a výměna relátkového dobíjení za tranzistorové a nová svíčka po 42 letech.
7) V roce 2012 nová řetězová sada.
8) 2015 nové gumy, lanovody a náhon tachometru (najeto 23194 km)
Máš to moc pěkné. Gratuluji a přeji ti spoustu dalších kilometrů v pohodě.
Na ta léta zachovalá, provozní šrámy jsou běžné. A je dobře, že se dočkala znovuzprovoznění.Posílám 10 bodů a přeju at' i dál jezdí jako nová.