PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Myši.
Vloženo 19.7.2012
Aktualizováno 25.9.2016
Zobrazeno 1 325x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


DR , mám ji rád , moje druhá .

Více fotografii

První dojmy - Mám ji rád. Mám ji rád. Mám ji rád.

Doplňky na motorce - Hefty –progrip
Bastry –UFO
Spoilery –acerbis
Raidy –renthal windham/MC/
Blinkry předni –imola 1,
Zvyšení řidítek –SW motech,31mm nahoru,22mm dozadu,černá
Zadní centrál hagon 385mm,seřiditelny utlum
Spojková sada EBC DRC059 -snese vys. tepelnou zátěž
Brzd. destičky AP-racing 226ST,235ST -na ho... bahno to sežere
Brzd.desky brembo:
zadni off road 07SU17TT
predni off road 07SU15TT
Zapalování ignitech -laditelné,2 mapy-ot. mot. trochu jinde než standart
K&N SU-6590 -zbytečnost,demontováno,motka má restriktor v airboxu-nutnost,
tím je KN k ho...,nemožnost vyprání
Pružina tlačná broušená 5x34x530x55
• jakost mat. VD SiCr, ČSN 026002 -přední pružiny,dělány na zakázku
DDT sedlo -na kterým se dá hýbat v terenu,žádný křeslo apod. zvěrstva
Metzeler unicros 90/90-21 - skvělá,drží v terenu obstojně,na silnici co podrží hlava nebere,150km/h umí taky žádnej stres
Mitas E09 Dakar 130/80-17 -teren to zná,kdo ji jezdí ví
Mikuny TM40 - demontováno,nutnost použití pruchodnějších výfuků,kdo jezdil DR600 zna rozdíl,než tyto rovnotlaký srač...
To snad stačí.

Recenze

Motor jde vzorně.
Dělá na mě dojem teréní pany,těším se až bude řádně offroad deflorována,
dle času na tom úspěšně pracuji.

Po delší době sem doplnil tech. věci na motce použité,ať taky víte když chcete,tedy pokud chcete.
Jen něco minimum proč E09 a né C02? jezdím bohužel také po silnici,za 24h max. mám 980km po 3tř. apod.-prostě vlastivěda,pravý důvod nechci lehnout jako asfaltomrdal C02 nedá takový náklony na asfalt. ,se zbytkem se v terenu poperu,kombinace mi vyhovuje,E07 apod. sliky nechápu jak s tím někdo jezdí a tvrdí dobrá v terenu,gumy drží cca 3.5tis. km,zbytek tak už asfalt do 6tis. km a to je max.,předek to udejchá i když je oskákanej.
Z duvodu posunutí řidítek,aby se dalo jezdit ve stoje,je nakolmeno a předěláno plexi,na rally zpusob,jinak nezatočíte a další věci,ochr. rám,přední blatník oříznut na hranato a zvýšen tak aby nebouchal do brejle při dorazu.
Nádrž pokopána od okovaných špiček cross. bot,když vystupuji v době když to nečekám.
Přední kolo bouchnutý několikrát,zadní taky kopnutý-málo vydrží,chtělo by to kvalitnější ráfky,asi budu řešit + zadek na 18"/s tím změna převodu,jezdím pomalejší zpřevodování.
Ekonomika provozu-neřeším,motku mám pro zábavu,prakticky nejdu pod 6l/100km.
To stačí...né.
Mám rád Suzuki,znám lepší stroje,lehkou už nechci,mám rád syrové stroje co umějí jezdit terénem.
Podle motky,stavěny dva klony-stav ani řemeslné zpracování neznám,je mi to jedno.
Toto je originál jen podle mě,inspirace sbírána cca od 01,20h do 4,30h ráno ve spánku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petras3
petras3 napsal 29.02.16 v 18:29 10b.

máš to krásne vymazlený!

BIG-daddy
BIG-daddy napsal 28.09.15 v 20:38

Slušný fotky...super stroj je vidět že si spolu rozumíte...za 10b.

Radus88
Radus88 napsal 24.09.15 v 22:10 10b.

Hodně slušný stroj jasných 10 b.

stnd
stnd napsal 24.09.15 v 22:10 10b.

Koukám že se toho nebojíš
Motorka klasika

Více komentářů



TOPlist