Tigřík co projede skoro všude
Recenze
Koupena předváděčka z Německa. Doplnil jsem vše do skoro maximální výbavy. Po Aprílii Caponord úplně jiné kafé Moto je lehké, podle mě výtečné i v těžším terénu. Jezdím s kolegou na GS a Africe a kde se oni trápí s hmotností a obratností, já projíždím i s mojí "neschopnosti" celkem v klidu.
První závada: ztratil jsem pružinu stojanu . Koupena nová za 189 kč
Druhý neduh: opět stojan, tentokráte zanesené čidlo sklopení. Zatím jsem vyřešil vyčistěním, ale zde je třeba vymyslet nějaký kryt, protože se mi to stalo již 2x.
Zatím najeto 7000 km a super, super.
Na cestě je moto stabilní i ve vysokých rychlostech. Pokud ale přezujete na Enduro obutí, tak počítejte od cca 120 km/h vlnění řidítek jak při přejezdu nerovností, tak i při zatáčení. Trochu pomůže úprava tlaku pneu , ale na žádné závody s R6 to není.
Co lze motorce vytknout:
- spotřeba (pod 6 litrů no chance)
- zpracování ( na Angličany..., bych spíš zpracování přirovnal k Italům, ale bez žádných zásadních problémů)
- způsob vypínání ABS (to se nepovedlo, ale dá se na to zvyknout
- jako u BMW: člověk, aby mohl vyrazit na nějaké to Anventure, musí přisypat dost kaček do výbavy a ochrany.
Jinak já se svými 187 cm, když strovnám:
F800GS
R1200GS
Africa 750
Caponodr ETW1000
tak Triumph je absolutně na špici. F8OO gs je také super ale, nějak mi nepadlo do ruky.
To je konec Zatím
Pěkný kousek za 10b
Zároveň si dovoluji zaslat pozvánku s adresou na nově vznikající klub Triumph Tiger
http://tiger-explorer.forumczech.com/
Ahoj.Mám dotaz,neměl jsi problém z přehříváním zadního pravýho blinkru,myslím díky laděnýmu výfuku?Jsme totiž asi jen tři co mají tento stroj s laďákem Já,kamarád ,,Houska,, a ty.Houskovi to nic neudělalo a mě v 5.000km při jízdě ve dvou po D1 ten lauf upálil blinkr .Tak sháním info.
Díky.
ten vypada teda hodně dobře
Díky moc za komentáře, vám všem také plno bezpečných kilometrů