je to spolehliva motorka mam najeto neco kolem 4000 km a zadny problem
Recenze
Specifikace:
Japonský motor, dvoudobý jednoválec chlazený kapalinou. Hliníkový válec s povrchem Nikasil. Elektronicky ovládaná výfuková přívěra.
Obsah: 124,5 ccm
Vrtání: 54 x 54,5 mm
Výkon: 17kw při 9500 ot./min.
Kompresní poměr: 6,8 :
Max. točivý moment: 11,5 Nm při 4 700 ot./min.
Karburátor: Dell \' Orto PHBH 28 BD
Zapalování: Elektronické + CDI
Startér: Elektrický
Alternátor: 12V-180W
Převodovka: 6-stupňová
Primarní převod: Ozubení
Sekundární převod: Řetěz
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni
Mazání: Oddělené, pomocí čerpadla s proměnnou intenzitou
Podvozek:
Dvojitý páteřový rám z hliníkové slitiny vyztužený žebrováním
Přední odpružení: Teleskopická vidlice, Ø 35 mm, zdvih 118mm
Zadní odpružení: Asymetrická kyvná vidlice s centr. tlumičem Pro-link, zdvih 125mm
Brzdy: Přední: Plovoucí kotoučová Ø 318 mm, 2 pístkový třmen
Zadní: Kotoučová Ø 220mm, 2 pístkový třmen
Kola: 6-paprsková litá z lehké slitiny, přední: 100/80-17
zadni: 130/70-17
Rozměry:
Délka: 2075mm
Šířka: 670mm
Výška: 1065mm
Výška sedla: 800mm
Naměřené hodnoty:
Výkon, Max. rychlost: 17kw, 130-150Km/h
Nádrž: 13 litrů; 2,9 litru rezerva
Palivo: Natural 95
Naměřená spotřeba někdy i pod 4 litry
Hmotnost: 136 Kg včetně náplní