PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 600 E (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník baloo90210
Vloženo 12.6.2012
Aktualizováno 14.4.2017
Zobrazeno 2 506x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Když jsem v červnu 2012 motorku kupoval tak jsem napsal: "Můj nový miláček, snad si na sebe brzy zvykneme " a zatím nelituju .

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Ze začátku to byl sice velký nezvyk přejít z malého endurka (Yamaha 125 TW) na "dospělou" motorku. Po nedlouhé době přišel také pád z nezkušenosti, a to sebevědomí příliš nepřidalo, ale pak jsem si něco přečetl, nechal se "nachytřit" a teď už jsme spolu docela tým.

Doplňky na motorce - Denní svícení, protivětrný štítek z Austrálie

Recenze

Máme za sebou první společnou sezónu a první pád se šťastným koncem a zatím rozhodně nelituji.



Mezitím na řidítka přibyla navigace, 12 V zásuvka a teď i HD kamera (abych měl ty pády podchycený . Jelikož jsem si v Evropě přední štítek vzhledově nevybral, k vánocům dostane motorka štítek z daleké Austrálie.

Pokud to bude jen trošku možné, rád bych příští rok na moto dovolenou do teplých krajin.

Tohle kdyby mi někdo tvrdil ve 30ti, tak mu nebudu věřit .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dzah
dzah napsal 14.06.14 v 15:46

Pěkný to stroj hlavně, že se nic nestalo, ale co máme endura to se v terénu "odkládá" několikrát za vyjížďku . Přeji hodně km bez nehod

baloo90210
baloo90210 napsal 17.07.12 v 10:03

první jízda s novými moto kalhotami neskončila příliš slavně, neboť jsem je hned pokřtil a po týdnu od zakoupení je nechávám u výrobce spravit. Na druhou stranu, kdybych je neměl, asi bych dopadl podstatně hůře. Ale zpět k meritu věci . Asi už jsme si byl moc jistý a nabyl přesvědčení, že jsme s motorkou velcí kamarádi (což jsme). Byl jsem u známých a cestou domů po velikém dešti jsem se rozhodl pro malou zajížďku. Na kopci zvaný Schéber (silnice 1/9) jsem to přímo na vrcholu položil. Nejel jsem rychle, cítil jsem, že adheze je špatná, ale bylo to jako bych najel na ledovou plotnu. Prostě úplná ztráta kontroly, pak pomalý pád na pravou stranu, několik hodin pro diváky (naštěstí žádní nebyli stejně jako jiný účastník provozu!) a doklouzání do zastavení. Následně rychlé postavení na kola, nastartování, zapnutí světla a blinkru a posbírání serepetiček a odjezd na nedaleké parkoviště. Je až neuvěřitelné že po celou tuto dobu se na této jinak frekventované silnici neobjevil ani živáček! a tak nabývám dojmu, že to byl nějaký signál se shora, že jsem doma manželce a dvěma malým holkách slíbil, že se vždy v pořádku vrátím domů! Výsledke: na motorce téměř nic jen pár odřenin na zadním blinkru, ose kola, krytu výfuku, páčce přední brzdy a sedřené gumy na stupačce. Já prodřené kalhoty na boku a zadku, prodřená bunda na předloktí. Až drhý den ráno a dnes zjišťuji, kolik má člověk svalů, které ho můžou bolet . Jsem tedy v pohodě a šťastný, že to takhle dopadlo, už vím, že v dešti budu na těchto gumách (Mitas E 07) jezdit tak pomalu, že mě budou předjíždět dědkové na Babettě, ale dojedu v pohodě domů.

baloo90210
baloo90210 napsal 14.06.12 v 10:16

díky, zatím orvních 100 kilometrů a spokojenost, škoda že není lepší počasí

Midoor
Midoor napsal 13.06.12 v 09:34

taktéž jsem ho měl, neskutečnej stroj, ať slouží

Více komentářů



TOPlist