Prodáno. Trubkáč z roku 1959 po renovaci. Už jsem ho takhle koupil, změnilo se jen pár věcí - nový kliky, šlapky, houkačka místo zvonku a zrcátko.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Tak tohle snad zná každej, ne?
Recenze
Táta už asi 7 - 8 let mluvil o tom, jak by chtěl S22. Nedávno na místní burze byla jedna obstojná v původním stavu, chvíli váhal, a za mý plný podpory si jí nakonec koupil. Během jednoho a půl dne (od sobotního dopoledne do nedělního večera) mě to naprosto uchvátilo a já se rozhodl, že si koupim S11 (to byl zřejmě ten správnej impuls). Jednak mi přijde jako větší retro a hlavně jsem nechtěl, aby doma byly dvě stejný S22ky. V neděli večer jsem už měl vybranej tenhle kousek na inzerátu a v pondělí večer jsem ho přivezl domu. Sice byl až za devatero horami a devatero řekami, ale stálo to za to. Koupil jsem si už hotovýho protože čas potřebuju pro renovaci Dněpra. Navíc byl za lákavou cenu.
Jedná se o S11, rok výroby 1959. Neoriginál sedlo. Nějaký díly asi jsou už replikový, jinak docela zdařilá renovace, včetně pěknýho laku. I s kartičkou. Docela mě pobavilo povinný ručení - 68,-Kč za rok. Není to překlep - šedesát osm.
nádhera, jednoduchý, krása
Moc pěkná motorka. Oceňuji věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Uděluji ti 10bodiku. Snad se ti moje Jawka také bude líbit.
Překrásný, taky mám sbírku S11, S22, S23 ale chtělo by to aspoň na řidítky chrom když už ne na tu přední lampu. Ale jinak
Super mašina! Máš pravdu, z Berouna to je do Žebráku kousek a to je ta pravá Stadion Country
Tak ať to hezky lítá a 10b pro tebe
krásnej peklostroj opravdu hezkej...