renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1959)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Daviiido
Vloženo 4.3.2010
Aktualizováno 17.10.2012
Zobrazeno 7 159x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Táák, mno co říct. Prostě můj vínovo černý krasavec.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byly samozřejmě úžasné. Když mi prodávající kdysi dávno podával nastartovaného mopeda, tak to byl pocit opravdu pěkný...Ale k současnosti...chtělo by to mít výš řídítka, nebo naopak níž sedlo, protože se celkem dost musím opírat o řídítka...

Recenze

Klasický mopedík S 11. Koupili jsem ho v září 2004 spolu s S22. Oba mopedi byli v pojízdnym stavu a stáli nás 5500,- Za takovový peníz by v dnešní době nebyl ani jeden, natož pojízdný...S22 občas projel děda a já jsem si jezdil na S11, teda pokud zrovna byla ochotná spolupracovat...někde během roku 2007 jsem se rozhodl, že se dám do renovace...tu však dokončuji teprve teď ...

Většina tzv. renovace proběhla v letech 2008 a 2009, kdy jsem nechal komplet zgenerálkovat motor, koupil jsem jiná kola a dal jsem se do laku. Stříkal jsem pouze spreji, proto výsledný efekt ani v nejmenším nedosáhl mého očekávání (jednoho dne se lak bude muset předělat). Na jaře 2009 jsem mopeda složil a párkrát projel. Moped však začal dost vynechávat a šel jenom ve vysokých otáčkách. Bohužel jsem netušil co s tím, tak se na další skoro 3 roky stal inventářem mého pokoje.

V létě 2012 se mi poštěstilo několika volných dní, a tak došlo i na mopeda. Nastartoval hned, jen se stejnýmy problémy, jako když jsem ho ukládal. Netrvalo však dlouho, než jsem zjistil, že si motor přisával falešný vzduch. To se napravilo těsněním a bylo po problému. Dalším problémem bylo, že když jsem osičku u předního kola dotáhl, tak se netočilo kolo. To vyřešila obyčejná podložka mezi brzdovým bubnem a takovou tou vymezovací podložkou. Také jsem vyměnil jedno vahadlo a to z toho důvodu, že jsem měl křivě kolo. Prostě byla v jednom vahadle unavenější pružina, než v tom druhém. Tímto se moped zdá zprovozněn a k dispozici.

Poslední věcí co na mopedoj řeším je sedlo. Před renovací jsem myslel, že na mopeda dám kožené sedlo z kola, ale opravdu můžu říct, že to bylo dosti nepříjemné svezení, proto toto sedlo na mopedovi moc dlouho nevydrželo... Na mopedovi mám od koupě originální konstrukci sedla, avšak ta je bohužel napadena kutilem. Někdo na ní navařil část konstrukce sedla z ČZ 150 C. Kdyby byla natažená guma na tomto výtvoru v pořádku, tak to neřeším. V pořádku však není. Nejspíš navařenou část uříznu na na originální konstrukci sedla objednám koženkový potah, pod který dám třeba kus koberce, nebo něco takového...V současné době mám na Stadíkoj půjčenou kompletní repliku sedla, což je barevně naprostá katastrofa. Pohodlí ale poskytuje dostatečné...

Koncem září 2012 jsem se s mopedem zúčastnil Svatováclavské jízdy v Mladé Boleslavi, která pro nás byla premiérou. I přes to, že mopeda vlastním už 8 let, tak to byla naše první účast na nějaké akci...

Říjen 2012... Přidáno několik fotek z bývalého vojenského prostoru Ralsko.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tea108
Tea108 napsal 02.12.16 v 09:15 10b.

To chci taky

Ferry13
Ferry13 napsal 18.02.14 v 16:00 10b.

bartikpeta
bartikpeta napsal 30.09.13 v 17:08 9b.

No máš to pěkný

marcel666vtr
marcel666vtr napsal 23.09.12 v 09:36

patt_01
patt_01 napsal 04.11.11 v 22:32

Pěkná 11tka a hele s těma kolama mi to dělá taky!! na půvoních i na nových ráfkách, protstě tam ty nový pláště nějak nesednou a zjsitil jsem, že když dáš užší ráfky a širší plášt, takže třeba plášt na S22 a ráfek na S11, tak to v poho sedne, ale jinak ne...

Více komentářů



TOPlist