PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 550 (1977)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jakub-od-X-bikers
Vloženo 7.5.2012
Aktualizováno 27.5.2020
Zobrazeno 4 726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Vzduchem chlazený dvoutaktní tříválec s mazáním olejovým čerpadlem a čtyřmi koncovkami výfuků.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Byla to "láska na první pohled". Chtěl jsem hezkou a neobvyklou motorku, a protože jsem jako mladej vlastnil dvouválce GT 125 a GT250, byla to jasná volba. Věděl jsem dopředu do čeho jdu, takže první dojmy: docela to jede (na to stáří), málo to brzdí, i když má namontovaný předek z GT 750 se dvěma kotouči, ale je tak krásná, že jsem ji musel mít...

Doplňky na motorce - Dvojitá přední kotoučová brzda z typu GT 750, sportovní sedlo Giuliari. Předchozím majitelem částečně zrenovovaná do této podoby.

Recenze

Pořád umí jet dost rychle (165km/h), a i když je to spíš cesťák, i dynamika jízdy je slušná. Motor táhne plynule, s vyššími otáčkami je zátah silnější, bez propadů, ale i bez výrazné špičky. Jak jsem už zmínil, brzdy nejsou na dnešní dobu moc dobré, ale svou práci zvládly zatím pokaždé ;)
Ovládání za jízdy je bezproblémové. Nevlní se, nekroutí, neodskakuje, ale nemá ráda podélné nerovnosti. To se potom lehce zavlní. Všechno jde trochu ztuha, není to však na překážku. Tempo vyjížďky okolo 120km/h není žádný problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jakub-od-X-bikers
Jakub-od-X-bikers napsal 14.08.18 v 09:30

zmulin: naopak, já jsem vyloženě neleštič. Na fotkách to není tolik vidět, ale GT-čko má patinu, získanou časem a používáním a přes to stále vypadá nádherně. S jízdou je to teď horší, protože laboruju s dobíjením... :(

zmulin
zmulin napsal 14.08.18 v 09:26

Tyjo,tak ta je krásná Já bych to asi nedokázal čistit,aby taková zůstala,ale ty sis to určitě pořídil i kuli tomu 10b

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 31.08.15 v 16:19 9b.

Jakube, buď rád, že sis už Tvůj sen splnil. GT550 je totiž jedním z těch
pár ikonických bajků 70.let, co jsou už velice těžko k mání, nebo za šílený
"sběratelský"ceny, který jsou aspoň "vyvážený" perfektním stavem. Jinak nanejvýšv totálně zkorodovaném stavu z těch neblaze proslulých přímoř-
ských skladů v Japonsku, odkud putují k jejich budoucím "šťastným"maji-
elům v Evropě. Ti si pak rvou vlasy, co je renovace jednoduchého dvou-
taktu 70.let stojí, když "výhodně" koupili od dovozců ojetin z Japonska.
ČR je podle mně "podivná" země i v tomto ohledu, poněvadž jsem moji
GT750 Kafáče, spolu s náhr. díly téměř za 50tis.Kč (např. včetně dvou
orig. kol předních a jednoho zadního, funkč-ních před. teleskopů, atd) po
tři roky neúspěšně "nabízel" a to byla v r.2008 jediná v ČR zaregistrovaná,
nebo jak se říká "na papírech" ...

p.epanica
p.epanica napsal 22.05.12 v 00:17

Prostě paráda ...

Jakub-od-X-bikers
Jakub-od-X-bikers napsal 09.05.12 v 10:45

Dmu se pýchou nad Vašimi komentáři. Díky, je to splněný sen!

Více komentářů



TOPlist