PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 900 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pecina
Vloženo 17.4.2012
Aktualizováno 7.5.2016
Zobrazeno 3 818x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


TDM jsem si vždycky přál. Při rozhodování co pořídit po Dominu jsem na TDM málem zapomněl. Nakonec jsem si deset dní po prodeji domina jel pro tuto krásku, to se psalo září/říjen 2011

Více fotografii

První dojmy - První dojmy z jízdy byly takový divný. Jel jsem se projet motorce se zavíralo řízení v zatáčkách, byla taková nervózní, ale stejně jsem ji vzal protože na ní nebylo vidět nějaká poškození, a navíc jsem se zamiloval. No a když jsem přijel dom tak jsme zjistili že tlak v přední pneu nebyl ani jednu atmosféru :-D...jinak do ruky mi padla hned, akorát originál řidítka mi moc nesedli tak šli na hřebík do sklepa, motorově taky super :-)

Recenze

Do teď jsem čekal na papíry, takže jsem ji zatím nemohl pořádně provětrat. Nicméně za těch pár kilometrů co jsem najel jsem leda cos poznal.

Pokud není správně nafouknuté přední kolo, uchází-musím pořešit, je dost náchylná na zavírání řidítek. Přece jenom je to už "velká" motorka a tak jsem měl obavy z ovládání, myslel jsem že se s ní budu rvát. Nic takového se ale neděje a vše je v pohodě, snad jen v malých rychlostech se s ní ještě trochu peru, ale pořád na ni nejsem zvyklej. Origo řídítka jsou jak z fichtla = příkůpíme širší.

MOTOR: řadovej dvouvál, s pětiventily na válci, kterej je prověřen lety zkušeností a už by u něj měly být vychytány mouchy, spotřeba oleje... Jeho projev je takovej "cesťáckej", co bych taky chtěl od cestovní motorky, že? To znamená, minimum vybrací a bez várazného výkonového "kopance". Nárůst výkonu je pěkně sametový od nějakých 2500 ot/min až do 7000 ot/min. Největší sranda se pak dělej po přidání plynu někde kolem 5000. Někomu se může zdát 64kw málo, ale podle mě je to na naše silnice naprosto dostačující. Nikde dvě kila lítat nepotřebuju a na bezpečné předjetí a občasný výjezd ze zatáčky na hulváta je tento výkon postačující.
Mimo město je pohodová rychlost 110-120 a ve městě 56 to je na čtverku necelých 2500ot. Jinak při 90 Km/h točí na šestku 3000 a při 140 Km/h 5000 což je pohodová "dálniční rychlost" a při předjíždění za to stačí vzít, protože v tomhle spektru otáček je to stejně nejlepší Jinak na šestku se dá jet plynule už od necelých 70km/h

K motorce jsem dostal vyšší plexi, tři kurfy, wingrack na tři kufry, novou baterku

Co jsem musel, musím, přikupit: nová řetězovka, udělat ventily, širší řídítka (origo byly trošinku ohlý a i kdyby nebyly tak jsou stejně moc úzký a novou zadní pryž

Až najezdím víc připíšu víc

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 10.06.15 v 15:31 10b.

moc pěkná TDM, jezdím na ni v moto škole jen na 850 přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

Milan.SV
Milan.SV napsal 04.07.12 v 19:53

pokna moto 10

Ales.77
Ales.77 napsal 22.04.12 v 15:52

Dobrá volba 10b.

Pecina
Pecina napsal 21.04.12 v 20:08

No ona už se u mě ohřívá od podzimu, ale říkal jsem si že ji sem dám až na ni budu moct vyjet a napsat nějaký to info. Jinak jsem kupoval novou řetězovku ještě než jsem začal jezdit, takže jsem koupil origo zuby. Cukání mi nepřijde zas tak strašný.

PS:Potkáme se u Mildy v Okříškách

blazin.
blazin. napsal 21.04.12 v 19:50

Pekna Pokud jses takovej "kutil",tak do ni vraz jeste cca 400kc a kup 15zubove predni kolecko .Uvidis ze budes spokojen, protoze zmizi cukani v nizkych otackach a vsechny kvalty dostanou vetsi silu.Par kluku z fora to ma take a stejne jako ja si to pochvaluji!!!Davam 10b.

Více komentářů



TOPlist