PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Valisek
Vloženo 1.3.2012
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 3 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Než jsem si EVO koupil slýchal jsem různou kritiku. Teď? Doporučil bych ho úplně každému kdo nemá papíry víc jak na 125 ccm a chce zažít pořádnej polet a adrenalin.

Více fotografii

První dojmy - Jen co jsem na ni poprvé sedl tak mi padla do ruky. Nejvíc mně uchvátil ten moment kdy se otevřela přívěra a já ucítil ten náhlý zátah motorky a neočekávané zrychlení. Nikdy jsem se na ni nesvezl, ale hned jak jsem si pro tuhle přijel tak jsem vědel že ji na 100% musím mít.

Doplňky na motorce - Koncovka LeoVince, karburator Mikunu corp 38, CDI ignitech, zapalování ignitech, závodní - více kapacitní carbonové klapky ProRace, kovaný race píst woessner a klikovku na zakázku udělanou, na CNC.

Recenze

Tak mám EVO už třetím rokem a dodnes na něm dělám různé úpravy, protože MITO má opravdu velký potenciál a to jak po designové tak po motorové stránce. Moje EVO má neuvěřitelných 36 KW. Už mě i několikrát nechala viset... ale teď mám kompletně vše po GO a když říkám vše tak myslím vše. Největší problém je s elektrikou ale nemá cenu to hned kvůli tomu dávat pryč, přece jen je to starší stroj. Já osobně miluju 2T a v mém EVU je bez mála 50 tisíc, ale o to si ho víc vážím. A proto vám můžu říct z vlastní zkušenosti že to stalo za to. A jen upozorňuji na nespolehlivost OIL-MASTERU... nedá se mu věřit a díky němu jsem to už 2x zadřel. A vlastně mě napadá ještě jedno mínus motorku a to přístup... je to prostě celá DUCA a pokud se na tom něco dělá tak to chce pevné nervi. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
2Wheels
2Wheels napsal 20.10.13 v 15:28 10b.

V týhle kombinace barev vypadá moc dobře, viděl jsem jí i s bílýma kolama a taky bomba
Jak říká Fellow je to co můžu zatím posoudit lepší míchat olej s benzínem ručně, motor je líp maže a chladí, ale je to individuální rozhodnutí

Fellow
Fellow napsal 21.09.13 v 19:00

Pěkná mašina :)
Odpoj si oilmastera a lej to tam ručně,já to tak taky mám u svého Nsr ;)

kuba1993
kuba1993 napsal 01.02.13 v 22:46 10b.

Super mašina at lítá

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 27.07.12 v 18:51

Parádní strojek , Taková malá Ducati

Valisek
Valisek napsal 20.06.12 v 22:09

Dekuju hej uz je to ale konecna, zadrelo se to ale ted je s novym motorem a 190 km/h je ted max

Více komentářů



TOPlist