Italská legenda mezi stopětadvacítkami. se vzhledem klasického Superbiku Ducati 998
Nejrychlejší 125
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Chtěl od začátku mito..
První dojmy - jelikož jsem přecházel z Endura tak jsem si nemohl zvyknout na posed a padaly mi nohy furt dopředu. překvapila mě ostrost přední brzdy ale to se dalo čekat od značky Brembo. Ale téměř hned jsem si na vše zvykl a motorka mi padla do ruky dost snadno.
Motorku bych doporučil pro - Pro náročnější 16tileté kteří si jí uživí a využijou potenciál .
Doplňky na motorce - Laděná koncovka výfuku arrow
Recenze
Motorka krásně vede stopu, drží na asfaltu jak přibitá. Kam se koukneš tam motorka jede. A ten projev dvoutaktního motoru kdy se v 7250 ot/min otevře přívěra (CTS) a motorka se krásně sbírá a zrychluje. za řidítky téhle pilky se díky její mrštnosti nikdy nenudíš.
Motorka je spíš na pěkný asfalt někde v serpentýnách. na rozbité silnici je to docela peklo, zadní tlumič je dost tvrdý ale to je dobře,krásně drží v zatáčkách. Přední vydlice se mi zdají až moc měkké, při hodně prudkém brždění do zatáčky se mi hodně propadá pod rukama, ale nejspíš to tak má být protože se krásně reguluje brzdná síla bez zablokování předního kola.
Nejvíc mě překvapuje ve výjezdů ze zatáček kdy z hlubokého náklonu pod plným plynem nad přívěrou doslova vypálí se zatáčky.
baví mě v zatáčkách jezdit před rovinkovými krály na šestikilech se smrdícím křoviňákem jak nazývají Mito někteří jedinci :D
Po nějaké době mi začal chybět výkon, ale to už je spíš touha po šestce ve čtyřhrnku. Motorka mi však furt má co dát a čekají mě s ní vzhledem k mému věku ještě 2 sezóny. za které bych se chtěl dostat na absolutní limit podvozku a využít veškerý potenciál toho stroje.
Vesi8- díky moc
parada parkrat sem si Mito pujcoval od kamarada a je to fakt strela neuveritelna tak at slouzi
Vlastní zkušenost. Na Mitu EVO mám něco naježděno. Ten kdo tvrdí, že 125ka nejede, tak se šeredně plete Kdyby mělo EVO podvozek z Mita SP, tak by bylo ještě lepší. . . Ale teď z5 do reality. Aby Mito fungovalo jak , tak je potřeba na chlup dodržovat instrukce ze servisního manuálu! Kazdej rok dělat kliku, přehonvat válec a novej píst. Pozor na sundaní spojkového koše. Je tam schovaná vyvažovací hřídel, je potřeba dbát na nastaveni. Kontrolovat kdy a jak funguje příruba a sem tam ji čistit od karbonu a když ma byt čistá, tak tím myslím čista ;) Hlídat netěnosti na motoru, Když na to člověk kasle, tak pak mění jeden píst za druhým :D Je toho hodně a mohl bych tady o tom psát ještě tři večery :D Ale jinak za mně je to paradní strojek když funguje tak jak má
hOOrNeT-zkušenosti sbírám co to jde jinak díky
2STROKE4EVER!