Skutečná Česká Jawa !!
Ne, rejže s nápisem Jawa.
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Na naše povětšinou záplatováné cesty je ideální. Tyto totalitní stroje byly konstruovány pro Rusko a země třetího světa. Takže na naše cesty, včetně polňaček ideální stav. Navíc má široké a pohodlné sedlo, takže mám pocit, že je moto vyšší než-li se zdá.
Motorku bych doporučil pro - Každému
Doplňky na motorce - vyhřívané gripy
plexi Givi 50cm
kufry Amati Kraslice
řídítka z J Tramp
kryty rukujetí z J Tramp
zásuvka 12V na řídítkách
baterie 9 Ah
malé Vape SZ-04
nový karburátor Jawa
řetěz 428
přední plechový blatník
spojka z motoru 633
přibude: zadní kyvná vidlice z Trampa a přední 21" kolo
Recenze
Abych řekl pravdu, z hranatých Jawa motocyklů se mi líbili jen "4". 639 pro denní ježdění, mi doporučoval kámoš, ale mně se nelíbil přechod sedlo-nádrž, PVC blatníky a řada dalších detailů.
Už jsem si zvykl.
Mnoho se jich nedochovalo, takže to bude časem i zajímavý veteránek.
.
Měl jsem kdysi 4 po havárce to byl hybrid 4až0,ale byla moje,po fichtlovi velká motorka!V té době ani nic jiného takto silného nebylo kmání.No poloautomat řazení to neumí dodnes nikdo!
Jawky standartně zlobí, protože nejsou nové a mají něco za sebou, ale při dobré údržbě se to dá.
Devítka jezdí dobře a líp se mi na ní dřepí, tedy líp než na čtyřce. V srpnu s ní pojedu lehčí okruh 1000km a pak se uvidí kolik nových truců se vymyslí a když nic, tak příští rok 2017 s ní pojedu ven. Porád je co vylepšovat.
10bodů !
Je to "naše" Jawa
A hlavně: hlavně, že to jede!
Držím palce s úpravami a doufám, že tě nebude zlobit tak, jako Jawky vždycky zlobily mě ...
10 b.