Až nějaký výrobce, začne prodávat model, který v sobě spojí užitnost a pohodlí naháče a jízdní vlastnosti a výkon supersportu, tak si ho poříddím.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Byly v roce 2005, takže už nešlo o novou věc, ale dobrý. Jelo to pěkně, a bylo to hodný
Doplňky na motorce - Je toho hodně...
Recenze
Svou GSX-R1000 K3, jsem koupil původně jako okruhovku. Předešlý majitel jí dal do laminátu poté, co se natáhnul v Brně na dromu a uvědomil si, že ho to tam baví víc než v silničním provozu. Po přestavbě však zjistil, že na okruh nemá čas a je to zruky, proto šel sport z domu. Motorka měla najeto cca 14tis. a mě se naskytla koupě za rozumný peníz a ve stavu, který přesně odpovídal mým představám.
Má představa byla jak jinak, než street. Okruhovka s Yoshimurou byla naprosto ideální. Odpadlo dlouhosáhlé rozprodávání kapot, světel, blinkrů, zrcátek a jiných, pro mě nevyhovujících součástí a součástek. Takže to šlo docela rychle. Předek, světlo a plexi GSR600, lešení vlastní. Nová zrcadla s int. blinkry, zadní světlo s int. blinkry. Řidítka Azonic, nádstavce Acerbis, jsem měl doma ze starého streeta a nebyl důvod je tam nedat. Z hliníku jsem vyrobil novou expanzku a spolu s vodním chladičem, spodními brýlemi a novým lešením stříknul do barvy rámu. Zbytek motorky dostal vojenskou zelenou a pár provokativních nálepek a začala sezóna.
Za první sezónu jsem najel cca 8000km. Máme za sebou dovolenou v Alpách a spoustu dalšího a spokojenost maximální.
Další zimu dostala svody LV, což někde přidalo, nekde ubralo, ale celkem to šlo.
Poslední změna, byl novej lak. To bylo v roce 2013. Květen a hned v červenci, jsem jí rozpůlil na dva kusya bylo po parádě...
Taký semi líbí Punk is not Dead
Za me bych ji nechal v bile, ale to je muj nazor ,z10b
chtěl bych mít motorku pankovou našlapaná
Dobrá úprava
Barevná úprava tuze prospěla Chválím a jasných 10!