Koupena nedávno, za solidní penís uměrný stavu... po pár drobných opravách je v super kondici, připravuje mi jako krotiteli super zážitky
První dojmy - první jízda byla chladná. Poprvé mezi nohama 160 koní, jelo to, strašně dlouhá jednička, brzdy nijaká a kopavé, řetěz v jednom místě zatvrdlý, takže pravidelné škubnutí. Stejně jsem se do ní zamiloval a byla to bestie s dobrou duší
Recenze
Olej Motul 5100, brzdové panceřky pp tuning, řetěz EK 530, jinak par spotřebních drobností.. Jede jako peklo, syčí a zuří na každém metru
V zimě 2011koupená, v zimě 2012 prodána, těžkým srdcem. Moc jsem na ní nenajezdil, sotva 4000km, ale každý kilometr stál za to. Síla motoru v jakekoli situaci, zrychlení jako prase, brzdy stačily ale kotouče nebyly uplně v kondici, zvuk decentní i s ladákem to nebyl žádný řvoun, pohodlí super na to že to je supersport, místa dost pro cele tělo a vítr mě minul při lehkem sklopení hlavy za plégo. Pneu jsem jezdil dunlop KR 108 pokud se nepletu, staly par kaček, drželo to pořád, a pěkně čoudila :D, na 5mm vzorku jsem ujel asi 2000 km. Měla odpojenou přívěru, jako většina GSXR tohodle roku. Spotřeba pohodička 6,5l/100, a jinak než pohodička se nedá jezdit, protože aby tomu člověk nakladal pořád, tak je 3x denně zrakveny.
jo v nejbližši době se začne potahovat. tak jsem zvědav
tohle jsem chtěl dát
můj stryk potahoval karbonovou folií svého bandita 12tku, šlo to dobře a výsledek je si myslím pěkný. ale neodjezdil na tom ani sezónu, takže nevím jak to bude s trvanlivostí