PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tiki
Vloženo 10.6.2004
Aktualizováno 18.1.2015
Zobrazeno 4 465x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Padáky a nosiče kufrů-samovýroba nerez(svařila a vyleštila firma messing Těchlovice),mřížka světlometu,centrál,kryt pístku zadní brzdy-firma grave,alu kufry,top case,zásuvka 12V,výfuk laser PRO duro,turistické plexi,vyhřívané rukojeti,upravené sedlo na d

První dojmy - jooo :-)

Recenze

Zkušenosti: Po montáži centrálu jsem s naloženou Afrikou v zatáčkách chytal o asfalt,tak jsem někde musel nahnat ztrátu světlé výšky.Takže do předních vidlí jsem udělal 4,5cm podložky ze silonu a zadní centrál jsem vytočil na doraz.Dokonce bych řekl,že ten předek to chtěl jako sůl. Originál řetěz sada vydržela 44tis.km,teď už byla opravdu KO.Samozřejmě jako každé Africe i mě odešla benzínová pumpa a kupovat za 6 tis.novou,když vím,že půjde zase do kytek,je blbost.Koupil jsem starší podtlakovou pumpu z Biga 750,kamarád mi vysoustružil vývod na podtlak,jenom musím přes zimu udělat jiný držák,na ten orig.nepasuje.Už jsem na ní najel přes tisícovku,a je to super.Celkový náklady 2 tis.Dokonce jsem teď zjistil,že Afrika Queens prodává hotové sady za 50eur.Namontoval jsem opletené brzdové hadice,abych zlepšil brzdný účinek.Nedával jsem je jako originál,ale napřímo od každého brzdiče přímo k nádržce.Na tach.58tis. a po výletě do Skotska se vypíná a resetuje palubní počítač.Závada odstraněna otevřením a důkladným vysušením na sluníčku.Tach.60tis km odešel regulátor napětí,opět následkem vody ve Skotsku,koupil jsem zesílený ze CBR XX,a dal normální čokolády,do kterých se tak dobře nedostane voda a bordel,vše jsem ucpal gelovou vazelínou,teď by měl být klid.Na jaře 2007 jsem přidal sadu Dynojet a KN filtr.9.11.2007 jsem Afričanku prodal do Třeboně s tach 78tis,které najela bez jakéhokoli broblému.

Cesty: Srazů se neůčastním.Snažím se jezdit-kamkoli.

Cestopis: Cestopis Expedice Skotsko a Andorra si můžete přečíst v sekci mototuristika.Další cesty na:www.jezdime.ic.cz

Další info: Mám na tomhle biku vše co jsem chtěl.Další bude BMW GS.Teda doufám,časem.Momentální stav tach.61tis.km.Takže,maximální spokojenost.12.1.2007 jsem nechal změřit moto na brzdě a seřídit.Zároveň jsem namontoval KN filtr a Dynojet sadu.Tach.70tis.km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr67
Petr67 napsal 25.10.11 v 15:10

Krásná Afrika a dobrá volba. Přeji mnoho pohodových km v sedle endurka. Dávám 10b

zikky
zikky napsal 05.02.10 v 14:25

Tak spoustu nejtých km bez nehod

Petr_TA
Petr_TA napsal 11.02.09 v 19:33

Fakt Mazel

napsal 11.06.04 v 21:51

Dobrý upravy nemame to od sebe daleko mužeme se někdy proletět mrkni na naše stranky

Více komentářů



TOPlist