PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 1000 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MalTom
Vloženo 22.7.2011
Aktualizováno 22.7.2011
Zobrazeno 2 101x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Tak tohle bylo po ER5 letadlo.Koupena v CZ.Nezklamala mě.

Recenze

Tenhle bajk byl po ER5 dost velký skok.Výkonově a co se týče brzd nahoru,ale stářím a stavem dolu.
Při koupi jsem o eFZeteRu nic nezjišťoval.Velkým překvapením bylo,když jsem po výměně oleje a následné projížďce musel zase dolívat.
Někdy jsem za 300 km dolil jen 2 decky ale někdy to vycházelo i na 2 litry na 1000 km.
Navíc netěsnily vídle a olej stýkal po šavlích na brzdy,byl volnej krk řízení a byly tam gumy z okruhu.
Hned po koupi jsem musel nechal vše udělat.Když jsem ji vezl domů,tak jsem s toho byl strašně zklamanej a chtěl se otočit a vrátit jí,ale po opravě jsem byl rád,že jí mam.
Když jsem u ní stál a porvé jsem jí slyšel-to bylo lepší než prudká soulož.V tu chvíli jsem si říkal,ze ty závady jsou jen detaily.
Motor byl 20-ti ventil a měl cca 142 koníků a láďáček.I přes tu spotřebu oleje to letělo jek kule,maximálka se pohybovala někde kolem 270-280.Jezdil jsem s ní půl sezony,pak přišla zima a šla na dílnu.
Motor ven a řešila se ta žravost oleje.Po proměření se zjistilo,že válce a písty mají to nejlepší za sebou.Jen se vyměnil rozvodák a svíčky+samozřejmě těsnění pod hlavou a válcema.Komlet GO jsem tedy vynechal.
Po složění jsem jí hned prodal.Majitel byl s chutí po oleji seznámen,ale i tak je zpokojenej.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist