Tak tohle bylo po ER5 letadlo.Koupena v CZ.Nezklamala mě.
Recenze
Tenhle bajk byl po ER5 dost velký skok.Výkonově a co se týče brzd nahoru,ale stářím a stavem dolu.
Při koupi jsem o eFZeteRu nic nezjišťoval.Velkým překvapením bylo,když jsem po výměně oleje a následné projížďce musel zase dolívat.
Někdy jsem za 300 km dolil jen 2 decky ale někdy to vycházelo i na 2 litry na 1000 km.
Navíc netěsnily vídle a olej stýkal po šavlích na brzdy,byl volnej krk řízení a byly tam gumy z okruhu.
Hned po koupi jsem musel nechal vše udělat.Když jsem ji vezl domů,tak jsem s toho byl strašně zklamanej a chtěl se otočit a vrátit jí,ale po opravě jsem byl rád,že jí mam.
Když jsem u ní stál a porvé jsem jí slyšel-to bylo lepší než prudká soulož.V tu chvíli jsem si říkal,ze ty závady jsou jen detaily.
Motor byl 20-ti ventil a měl cca 142 koníků a láďáček.I přes tu spotřebu oleje to letělo jek kule,maximálka se pohybovala někde kolem 270-280.Jezdil jsem s ní půl sezony,pak přišla zima a šla na dílnu.
Motor ven a řešila se ta žravost oleje.Po proměření se zjistilo,že válce a písty mají to nejlepší za sebou.Jen se vyměnil rozvodák a svíčky+samozřejmě těsnění pod hlavou a válcema.Komlet GO jsem tedy vynechal.
Po složění jsem jí hned prodal.Majitel byl s chutí po oleji seznámen,ale i tak je zpokojenej.