Italská motorka s rakouským motorem, japonskou elektrikou, sestavená v polsku, prodaná do japonska, přivezená do česka... Ať žije globalizace
První dojmy - Po starší CBR 600F velice příjemná změna:-) Koupena od kamaráda yabog v dobrém stavu, byl na ni hodný a pěkně se o ni staral... Hned po koupi se mě zmocnila touha si ji trošku přivlastnit a "poladit", změna sériové motorky byla nevyhnutelná:-)
Recenze
Dostala iridiové svíce(člověk by si řekl že na V2 ušetří 2ks,ale tady ne, jsou 2 svíce na válec:), přímé sání s pipercross filtrem (díky uživateli FiZzeR za užitečné rady), otevřený výfuk Mivv gp carbon, a čip do ŘJ jsem si nechal naladit od mistra "Gabro" z IT, který ví co dělá a musím říct že změna byla hodně znát.
Pro jistotu padáky od Rutana, a vlastní výroby na osách.
Další úprava byla výroba "oil catcheru" na odvětrání klikovky. (olejová mlha co z ní vycházi je v serii jako u 99% vozidel vedena do airboxu kde se spolu se vzduchem nasaje do motoru a spálí -což motoru taky 2x nesvědčí)
Více se o výrobě plotny na filtr a OC rozepíšu v deníku.
Jízda je požitek, při zátahu krásně reaguje, z pod nádrže hřmění, z výfuku bouře
Nějakou extra brutalní sílu jak se o V2 často říká bych netvrdil, určitě je to ucukanější, utahanější, než R4 a člověk musí být pořád ve střehu, přemýšlet, a dobře řadit.
Určitě je mnohem zábavnější než R4, maximálka mě netrápí, 260kmh udělá a ani to se často nevyužije
Chytla mě za srdce a jen tak ji nepustím.
___
28.4 jsme se rozdělili a každý jedeme jinou stopu tak snad bude sloužit tak dobře i dál !
díky, bohužel už je ex :´-
Parádní kousek!Ta matová je prostě super
diky a mas pravdu, par tydnu uz krotim husaberga 450 a je to presne to co mi chybelo
asi si ji necham pokud se do zimy neuda
...uz jen mit koleno v poradku...
Pěkná Aprilka , zdá se mi, že ji znám od vidění (jsem z Kunovic, taky jsem měl RSV). V terénu si ale stejně užiješ víc srandy, až ji prodáš , navíc jestli máš sjezďáka, tak ti to půjde samo...
Krásná 10b