Tak a koupil jsem si novej stroj... Zatím se na ní dělá, ale počítám že do týdne vyjedu..-)
Recenze
Je to docela síla.. Pár desítek kilowat to má, tak doufám že mě to nikde neotfoukne..:D :D Postupně sem budu psát zkušenosti.. Doufám že jich bude přibývat..
12.7.2011
Tak.. motorka je v polovině přestavby..
Hrazdová řidítka, zvýšený zadek, komplet lamináty a podsedlák R1, přední vidlice R1
Po důkladném promýšlení byla mnou a kamarády schválena úprava typu DYNOJET STAGE 3 :D :D :D ... aby bylo více srandy
Ještě mám doma... ukazatel zařazené rychlosti, rychlejší řazení, slicky DUNLOP, sportovní vějířovité kotouče...
No prostě motorka bude z 90% prostě jiná.. a nová..
po mám orodování s kompressorem... jsem usoudil že lepší je turbo.. takže motorová část a karburace.. je v mírném takovém tom tuningu..
Celkově by pak měl mít můj FZR okolo těch 205 koňských sil ..:D :D
Postupně sem budu přidávat novější a novější fotky...jen musím počkat až mi příjde foťák..:D
Samozřejmě instalace turba a překokávání motoru (odborný servis a já) si nechám jako výrobní tajemství..:D :D :D
A ještě jsem zapoměl dodat.. motor je kompletně po G.O... včetně úprav na turbo... předtím na kompressor...
Momentální investice 96254,- přesně do korunky..:D :D
Ackoliv jsem nepochopil montovani turba na karburator motorku, vypada to ostre :) 10B
mrtvola2 = motor je komplet po generálce, včetně ventilu, pístů, prostě když to tak vemu.. ta je až na kartery motor novej celej.. a ta investice byla taky pěkná, a ještě bbude..
pěkněale ten starý motor to asi moc dlouho s kompresorem dávat nebude
Pěkná stavba Držím palce abys jí rozpohyboval. Ne, že mi pak ujedeš.
FiZzeR= Kompresor..