Krásná silná mašina,Perfektní naháč s nádherným žebrováním válců a krásné modré metalíze.Vše v originále.
První dojmy - Koupená už loni,ale teprve letos mi pořádně padla do ruky. Čtyřválec s dobrým výkonem,celá mašina v perfektním stavu,takže jsem ji opatřil držákem se dvěma kufry a vyrazíme do světa.V zatáčkách sedí poměrně dobře,i když k těm 230 kg a 70 koním je dobré kroutit plynem uctivě.
Recenze
Koupená už loni,ale teprve letos mi pořádně padla do ruky. Čtyřválec s dobrým výkonem,celá mašina v perfektním stavu,takže jsem ji opatřil držákem se dvěma kufry a vyrazíme do světa.V zatáčkách sedí poměrně dobře,i když k těm 230 kg a 70 koním je dobré kroutit plynem uctivě.Převodovka by snesla 6 stupeň. Ale motor bere už nádherně "zdola",i když po překročení 4000 ot/min ještě citelně přidá. S tímhle už mohu mimo republiku, takže letos ji zkusím. Proti Guzzi a kovářské italské práci je to vypiplaná kráska.
Skvělá volba, ať je studnicí krásných zážitků
Nádherná,klasika s parádním motorem a super modré dávám 10b a přeji jen pohodové kilometry v sedle
ahoj tak ymám tuhle nahtou krásku je to spolehlivá a dobrá mašina. Spoustu krásných a bezpečných km na cestách přeje Vlček .Jsi kousek tak se třeba někdy potkáme a dáme řeč. 10 b modrá jí sluší