Koupená nová ve výprodeji za super cenu. Jsem z ní nadšený, konečně asi ideální motorka pro mne s mými 173mi cenťáky Je krásná, živá, pohodlná, prostě Honda Je to sice naháč, ale já ji chci hlavně na cestování s baťůžkem.
Výška jezdce: 173 cm
Recenze
Zatím jsem s ní najel jen 250 kiláků, ale první dojmy jsou bezvadné. Kromě úžasné ovladatelnosti, tahu motoru, pohodlí, jsem byl velmi mile překvapen ze spotřeby, a taky z chování podvozku na našich rozbitých okreskách, jako kdyby to bylo silniční enduro..
Teď jí mám mírně odstrojenou, čekám na vyšší plexi Vstream z USA, nosič kufrů, blatníčky a pod. Jak ji nastrojím, přidám aktuální fotky. Zatím sem dávám jen ztažené z netu.
Je červen a mám nalítáno asi 700km, vše v poho jen batůžek si stěžuje že ji fouká mezi nohy, že při brždění na mne najíždí a že je tvrdý povozek. Byla zvyklá na GW a tak je rozmazlená ) já jsem spokojený navýsost, je to krásně ovladatelný mazel Na nových fotkách už mám ty kufry, dolní expediční Big Husky, topcase Maxia 55, veliké super plexi Vstream (upravené z Kawy GTR), přídavné blatníčky, rozšířená zrcátka a řidítka zvýšená o 3cm. ještě špekuluju jak tam dát přídavné světlomety.
Duben 2012 a konečně dokončeny další úpravy: KN filtr, padák od Motechu, přídavné dálkové a mlhové světlomety, kryta páček Acerbis, přešité a "změkčené" sedla v DDTuning, no a nakonec vlaječka
Je to teď prostě pila, jede jak ďas, motor jde krásně sametově od spodu. To KáeNko je znát Svítím jak kolotoč, a sedíme jak v peřince Můj současný baťůžek je nadšenej a já taky
Je 14.8.2012 a kupec si ji odvezl do Brna, věřím že s ní bude spokojenej
U mne jde život dál, nastupuje Kawa VN 2000
to jsou zvraty, motorka už je na prodej, no tak to tu sleduju ty jsi rozpolcená osobnost motorka střídá motorku, ale zase na co čekat, tak jsem zvědavej co to bude příště
Děkuji za zhodnocení nejen Mr. Kriegovi
Já jsem především cesťák, proto ty úpravy. Vstroma jsem měl, ale necítil jsem se na něm tak perfektně jako na CBFku. Značky KTM i BMW jsou určitě dobré, jen já věřím nejvíce Japončíkům. Na dlouhé cesty jsem měl GW, ale musí jít z finačních důvodů z domu, a tak volba CBF s ABS ve výprodeji byla pro mne nakonec ta nejlepší. Už se těším až ji protáhnu někam daleko
Hezké dny nejen CBFkařům
tak vidím prvně CBFko laděné do surového cestování (viz kufry a velké plexi), je to opravdu nádherná a hrozně vděčná motorka, ale musím říci že preferuji to k čemu je určená v základu - cestovně silniční. Člověk se s ní dokáže vyblbnout a zároveň je připravená polikat i stovky km denně na cestě k moři či do Alp. Je pravda, že u standartního plexi fouká ( ikdyž je max vytáhnuté), ale kdybych chtěl primárně cestovat šel bych spíše do ktm nebo bmw, případně suzuki V-strom není špatná volba na daleké cesty a cenově je na tom také hodně dobře.
Nicméně CBF 1000 je úžasná moto ( pro mě ta nejlepší) a přeji spoustu spoustu šťastně najetých Km !!!
Koukám na novej stroj, tak hodně pohodovejch kilometrů a žádný srážky s blbci
Blahopřeju. Myslím, že budeš spokojenej. Ať to jezdí v pohodě.