XV535 2YL r.v.1998, US verze, najeto ca.26tis.mil.Koupil jsem jí v září 2009.Má tři úpravy-vykuchaný vejfuky, opěrku givi a přepákování.
Recenze
Dostala se ke mě vlastně náhodou,byl jsem v bazaru okukovat vytipovanou Savage,když zrovna přijela paní s touhle krasavicí,že jí tam nechá a odveze si s doplatkem Intruder800.Počítala s cenou 60tis, výkup to tlačil na 50, tak jsme si plácli na 58tis.
Myslím,že nemá cenu sypat sem technický údaje téhle motorky,tak jen pár vět o mých úpravách.
Vykuchaný vejfuky-to dělal někdo z minulých majitelů, asi zezadu prostě odvrtal koncový tlumiče.Řve to pěkně, ale sytý dusání litrovýho motoru to stejně nedožene.Já bych to nedělal.
Přepákování-už tam taky bylo.Je to poloprofi-konstrukce, masivní konzoly z nerezu jsou pevný a stabilní.Horší to bylo s táhlama,nedala se seřizovat poloha pedálů.Navíc řadička byla na dvě táhla s mezikusem=spousta dílů s vůlemi, což ve výsledku zhoršovalo přesnost řazení.Táhla jsem překopal hned první zimu, řazení i brždění je mnohem lepší.
Opěrka spolujezdce-taky dědictví, opticky to trochu zvětšuje moto a hlavně usnadňuje vázání bagáže.
Letos v zimě jsem si svařil podle návodu z Motorkářů servisní/zimovací stojan.Funguje dobře,jen jsem přidal pomocný šroubek co chytne stojan do žlábku ještě když je motorka nakloněná na bočáku.Pak můžu moto srovnat, lehnout na páku a zvednout.
Začal jsem pokukovat po rovných/plochých řídítkách.Zatím jen spořím prachy a hledám nějaký inteligentní řešení,nerad bych přišel o výhled na tacho, což se často u Viraga stává.
Závěrem musím říct, že jsem s moto spokojený,výkon motoru i jízdní vlastnosti mi naprosto vyhovují.Navíc předkopy jsem vždycky chtěl,spolu s nízkým posazem splňují vysněnou easy ride!!
Na svůj věk velice pěkná Přeji krásné počasí
po celý rok. Jasných 10b.
Krásný čopřík. To přpákování je luxusní 10b
Pěknej stroj, já ho měl taky a neměl žádnou chybu, za 10b
krasavice
jasných deset bodů
sehnat takový přepákování, tak si pískám...
Pohodu v sedle
Poutník
Parádní stroj přeji pohodovou sezonu 2011 bez nehod, 10b