PROFIL MOTORKY

Peugeot Vivacity 50 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kolomajzna
Vloženo 18.12.2010
Aktualizováno 18.12.2010
Zobrazeno 3 639x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5

Popis motorky


spolehlivý, vysoká spotřeba 3.8L/100km, pohodlný

Recenze

krom malých závad odstraněných v záruce je bezproblémový.Najeto asi 20k km.Čištěný karbec,nová bat.,zadní pneu. Jsem nespokojený se spotřebou, kdy mě nalákali na 2.5L a od novosti má 3.8. V poslední době až 5L(ale myslím, že by to chtělo nové válečky a možná i trochu seřídit,možná pístní kroužek. Přecejenom 20k je 20k...).Nezáleží na stylu jízdy.At to honím nebo jedu fakt 40km/h, na spotřebě se to projeví minimálně. Pokud jedeme 2(dohromady asi 130kg, skútr jede asi 55km/h a furt má/měl spotřebu 3.8L.Tuto spotřebu jsem měřil za "ideálních"podmínek na 20km dlouhé Místecké mezi Ostravou a F-M, která je téměř rovná. Nepřidával jsem, nebrzdil jsem, jen jsem se na konci cesty otočil na rondlu a jel z5.
Úložný prostor na přilbu je akorát na jednu(mám už na přilbě druhé plexi a už je zase poškrábané.
Po 8mi létech nikde neteče olej ani jiné kapaliny. Přepínač blinkrů jsem na počátku myslel že odejde jako první, ale pořád pracuje spolehlivě.
Nevýhodou u tohoto typu osvětlení je, že pořád svítí dopředu a tak v noci v neosvětlených zatáčkách je dobré být opatrný a třeba i přibrzdit.
Při normálním sezení, při projíždění zatáček v rychlosti, je celkem znát nepříjemné vyjíždění ze zatáčky i přesto, že se nakloním. Je nutno si sednout více dozadu a(samozřejmě) se naklonit. Pak je průjezd 100%. S lehčím spolujezdcem je to ale fyzicky nemožné, nebot by seděl až za skútrem (samo, že i on se naklání-pro rejpaly). Jinak mě nikdy na cestě nezklamal

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
STANOSR01
STANOSR01 napsal 25.01.12 v 19:13

Zdravím ťa! Ja mám tiež Vivu-kúpil som ju od známeho na chalupu na vozenie s detmi...Má okolo 10-tis.km.Mal som tiež problém so štartovaním už po týždni státia v garáži a to cez leto. Nakopla zhasla atď.Všetko som vyčistil(karbec,nádrž) a nic.Nakoniec som rozmontoval sitič vyfúkal som ho kompresorom a sláva-jede to! Skúšal som ju teraz na Silvestra,prekopol som ju asi 6-7 krát bez klúčika,zapol klúčik a motorka hned naskočila. Skús to vyskúšať s tým sitičom možno ti to pomôže-ak nie tak asi aj výmena vnútra sitiča http://www.scootlan...t-sytic-2013-kapsle/

FildaX
FildaX napsal 19.12.10 v 22:08

Více komentářů



TOPlist