Poprvé jsem ji zaregistroval jako mobilní kameru při Tour de France. Když přišlo na lámání chleba (rozuměj padlo rozhodnutí), následovalo několik měsíců pátrání. Nakonec koupena v Německu v létě r. 2008.
Výška jezdce: 187 cm
Recenze
Neskutečně pohodlná motorka. Měl jsem kliku a koupil ji při 27 t km, doloženo záznamy z TUV (první majitel starý pán, druhý, majitel autosalonu, který ji nechal přestříkat do bílé perleti, takže nééé, není vysložilá policejní). Jediný problém je při manévrování na místě a důrazně nedoporučuji parkovat předkem k obrubníku z kopce. Zpátečku to nemá a klouzavý povrch = velký problém + potupné tlačení ochotným kolemjdoucím. Jak se ale rozjede, jede jako po kolejích. Vodí se mnohem lépe, než moje předchozí, Kawa GPZ 55O, a to je sakra váhový rozdíl. Teď jsem ji nově obul do Michelinů a nevycházím z úžasu, jak se ještě zlepšily už tak skvělé jízdní vlastnosti. Výbava ABS, rádio + 4 repráky (dá se poslouchat v uzavřené přilbě do cca 90 km/h), nastavitelný štít a vyhřívané hefty a člověk si připadá jako v kabrioletu. Její nejhorší "vlastnost" je, že z rychlosti 150 km/h nemá člověk pocit, že by jel nějak rychle, takže jsem se musel znova učit jezdit, protože, jak známo, fyzikální zákony neoklameš. Teď už si to jenom užívám.
30.7.2011
Letos mi to konečně vyšlo a podařilo se mi strávit dovču na motorce. S kamarádem jsme procestovali Beskydy. Nejvyšším bodem byly Pustevny, což sice v porovnání s různými treky přes alpské průsmyky není nic moc, ale byla to paráda. Najeto přes 1300 km za čtyři dny střídavě v dešti a ve vedru. Hlavní poznatky by se daly shrnout tak, že když prší (leje), je to v poho jako v kabrioletu, ale nesmí se zastavovat (preventivně oblečené nepromoky mi zajistily pocit sucha a bezpečí) a dále se nesmí zajíždět do neznámého kempu z kopce do míst, kam není vidět. Pak může nastat situace, že jsem se otáčel na trávě v sešupu pro lodě ústícímu do přehrady za povzbuzování opilců trávících dovolenou v přilehlé zahradní restauraci. Já to neslyšel, ale kamarád mi říkal, že se svolávali s tím, že "bude myčka". Jo, a ještě na náměstí ve Štramberku si člověk musí opravdu rozmyslet, kam motorku navede. Kdo to zná ví, kdo ne, jsou tam šílený krpály a kočičí hlavy. Asi jsem nebyl první zoufalec, který se tam otáčel, ale povedlo se (v obou popsaných případech). Na zpáteční cestě jsem vyzkoušel radu a do uší nacpal tlumiče. Byla to paráda, výrazně se tak eliminoval aerodynamický hluk v helmě, přičemž zvuky motorky a okolních vozidel slyšet byly, následkem čehož jsem cestu do Plzně z pumpy od V. Meziříčí strávil prakticky jenom v levém pruhu při rychlostech okolo 170 km/h. Naštěstí se mi podařilo vyhnout třem policejním Passatům a pokud jsem někoho tímto svým nezodpovědným chováním pohoršil, omlouvám se. Poučení je takové, že tlumiče do ujší používat budu a doporučuji, ale vrátím se zase ke své obvyklé cestovní rychlosti do 150.
cus vybornej stroj
pěkný vlak
Móóóc hezká brambora. Už roky po BMW toužím. Láká mě GS1100, nebo to co máš. Ale je to o penězích. GS je jasně dražší. Zatím mám co mám a za čas se uvidí.
Krásná.Tohle je nej Bawo,co jezdí po silnici
Motorka parádna, ale tá farba je grc.