PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník thundervfr
Vloženo 15.10.2010
Aktualizováno 2.11.2010
Zobrazeno 1 653x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V roce 2008 jsem prodal skvělou, ale starou VFR 750F. Přes Thunderace jsem se opět vrátil k vfr. Moto pro mě optimální. Moje zkušenost: neexistuje univerzální motorka, optimální je mít velkou garáž a tam mít vše od skútra až po Hayabusu.

Více fotografii

Recenze

Můj styl je svižné cestování. Proto je VFR pro mě optimální moto. Moto jsem koupil s velkým kufrem + boční nosiče. Ještě přikoupím boční kufry a můžu vyrazit do Alp.
Srovnání s Thunderacem:
klady VFR: duální brzdy - skvělá účinnost, nulová spotřeba oleje, centrální stojan, vstřikování, HISS, lepší kryt řetězu, lepší ochrana proti větru
zápory VFR: vyšší spotřeba (6 l) - neřeším, méně místa pod sedlem,

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RickVFR
RickVFR napsal 01.11.10 v 16:55

VFR je proste kult. Štvorválec do V je podla mňa najlepší koncepcia aká kedy bola u motorek použitá. Prajem hodne šťastných kilaskú a dávam 10 bodú

Sweep
Sweep napsal 18.10.10 v 21:28

Nejlepší volba

Lála
Lála napsal 18.10.10 v 00:43

pěknej stroj a 10 b. za nízkou spotřebu...

rodrigo
rodrigo napsal 15.10.10 v 20:56

Kráasný VFR Za 10b.

kóča2
kóča2 napsal 15.10.10 v 19:07

Moc pěkná a spolehlivá motka pár koníků navíc a bral bych ji taky

Více komentářů



TOPlist