V roce 2008 jsem prodal skvělou, ale starou VFR 750F. Přes Thunderace jsem se opět vrátil k vfr. Moto pro mě optimální. Moje zkušenost: neexistuje univerzální motorka, optimální je mít velkou garáž a tam mít vše od skútra až po Hayabusu.
Recenze
Můj styl je svižné cestování. Proto je VFR pro mě optimální moto. Moto jsem koupil s velkým kufrem + boční nosiče. Ještě přikoupím boční kufry a můžu vyrazit do Alp.
Srovnání s Thunderacem:
klady VFR: duální brzdy - skvělá účinnost, nulová spotřeba oleje, centrální stojan, vstřikování, HISS, lepší kryt řetězu, lepší ochrana proti větru
zápory VFR: vyšší spotřeba (6 l) - neřeším, méně místa pod sedlem,
VFR je proste kult. Štvorválec do V je podla mňa najlepší koncepcia aká kedy bola u motorek použitá. Prajem hodne šťastných kilaskú a dávam 10 bodú
Nejlepší volba
pěknej stroj a 10 b. za nízkou spotřebu...
Kráasný VFR Za 10b.
Moc pěkná a spolehlivá motka pár koníků navíc a bral bych ji taky