Vzhledově je motorka v téměř originálním stavu, ale hlavní úpravy se skrývají uvnitř..hlavně jde o Athena Big bore kit 435ccm, 39mm karbec Keihin, laďák Leo Vince/Scorpion a KN filtr..po všech úpravách se DR-Zoun pyšní stádem 43 koní a krouťákem 42Nm
Recenze
Přivezl jsem si ji 14. 8. 2010 a po třech sezónách strávených na "komárovi" je to obrovský skok kupředu...
...z praktických úprav jsou na motorce např. chrániče páček od Acerbisu, hliníkové kryty rámu Works connection, opletená brzd. hadice Hel a kónická řidítka Renthal Fatbar...
Výfukový systém je kombinací svodu od Scorpionu (asi nejlepší poměr ceny ke "kvalitě" výrobce) a koncovky s mezisvodem Leo Vince...každý výrobce samozřejmě tvrdí, že do sebe navzájem pasují pouze jejich výrobky, ale i přesto do sebe všechno nádherně zapadlo...svod byl poslední důležitou úpravou, která Suzu ještě čekala, tak doufám, že se opět probudí nějaký ten spící koník...změřit nový údaj výkonu a krouťáku se chystám nejspíš na jaro...
jinak je DR-Z naprosto úžasná motorka a nemůžu si ji vynachválit ...
Úžasná a krásně se k ní hoděj tvoje věci
10b.
děkuju za komentáře, potěší ...
Tenhle konkrétní kus je úplně bomba. Není zprzněná nálepkama DC a Monster energy a to se cení Jakou druhou motorku bych ji jednou rád měl, jen mi sere, že Suzuki už tenhle bezvadnej stroj nevyrábí...
moc pěkná taky určitě dravá
Moc povedená posílám 10b.