renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR-Z400 SM (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Suzaničfido
Vloženo 7.12.2014
Aktualizováno 9.12.2014
Zobrazeno 10 648x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ze začátku než jsem ji pořídil jsem měl trošku strach z nedostatku výkonu oproti WR450f, EXC, ... atd.., Jenomže jak jsem se ptal, četl recenze, tato motorka má neskutečnou výhodu v tom, že prostě drží, což bylo pro mě prostě ideální, lehce splašená, lehk

Více fotografii

Motorka koupena od icespoon12 (Třeboň II)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 450F: Spotřeba jako kráva a servisní intervaly oproti DRZ jsou uplně někde jinde...

První dojmy - Na drz jsem skočil z Yamahy dt 125re, moje první jízda .. No tak to jsem myslel, že to prodám.. :D, 2 roky jezdit na 21'' ráfcích, na to si zvyknete, ty 17'' byli prvních 10km stašný... nečekal jsem že bych si takhle rychle zvyknul. Jelikož to je můj 1. pořádnej bajk, tak se hned rozebrala, zkontrolovala a lehce poladila, nejvíc na vzhledu ztrácela tim hrozným zadním podblatníkem na SPZ.. :(, vyřešeno za 350,- kč v Bikerscrownu, další věc.. blinkry = lampy jako na škodovce, takže opět do bikerscrownu pro menší, hezčí dvojbarevný blinkry :), z Rm-desing objednaný polepy na ráfky, měl jsem docela strach když mi přišly nebyly dost dlouhý a pořádně nepasovaly, musely se nechat 1 cm mezera mezi nimi a výsledek je prostě nádhera, nakonec když jsem to viděl celý, líbilo se mi to víc než když jsou zapadlý do sebe..

Motorku bych doporučil pro - Pro mě ;)! :D

Doplňky na motorce - Laďený výfuk LeovinceX3, Knfiltr, Acerbis blástry, řidítka renthal fatbar, iridiová svíčka, kovaný píst wosner, polepy

Recenze

Jelikož to je můj 1. pořádnej bajk, tak se hned rozebrala, zkontrolovala, a lehce poladila, nová brzd. kapalina, nastříkanej KNfiltr, nový olej repsol 10w-40 + filtr, zvedla se o 2cm výš, přifouk jsem centrál, protože majitel předemnou měl na můj vkus hrozně mekkej, nejvíc na vzhledu ztrácela tim hrozným zadním podblatníkem na SPZ.. :(, vyřešeno za 350,- kč v Bikerscrownu, další věc.. BLINKRY = lampy jako na škodovce, takže opět do bikerscrownu pro menší, hezčí dvojbarevný blinkry :),




z Rm-desing objednaný polepy na ráfky, měl jsem docela strach když mi přišly nebyly dost dlouhý a pořádně nepasovaly, musely se nechat 1 cm mezera mezi nimi a výsledek je prostě nádhera, nakonec když jsem to viděl celý, líbilo se mi to víc než když jsou zapadlý do sebe. Věc, která by neměla na motárdovi chybět jsou blástry, objednal jsem ACERBIS-proRally, sice trošku dražší, ale drží jak sv*ň. Najel jsem od koupi nějakých 800km a musel jsem koupit zadní gumu, už byla od majitele předemnou ojetá, zvolil jsem Bridgestone Battlax Hypersport s 20, koupil jsem to celkem na blind a měl jsem štěstí, guma se chovala téměř jako závodní slick, po 5min. ježdění guma ohřátá a ZATÍM nezradila, poserproužky tam nemám, takže si nemyslím, že ji nějak lochtam.. :)
BRZDY: Přední plovoucí kotouč 310mm s brzdičem NISSIN 2pístek, zadek NISSIN 1pístek, na brzdy nemam jedinou výtku, když chci zastavim.
PODVOZEK: Přední tlumiče i zadek štelovatelný, předek ventilky na odfuk (po každé jízdě odfouknu) kvuli tomu aby tlakem netrpěly gufera,
MOTOR: Prvních 500km jsem ani nevnímal, jestli v motoru klepe nebo ne, prostě jsem měl motorku která pěkně táhne a bylo mi to jedno, to se mi ovšem vymstilo, časem jak jsem jezdil, začal jsem při rozjezdech a při přidání plynu zaťukání, utěšoval jsem se doměnkou že budou chtít jen seřídit ventily, sundal jsem víko hlavy, změřil ventily objednal podložky, (nějaké šli zbrousit ), složil jsem to a šel se svézt, problém nepřestal, začínal jsem být celkem neklidnej, jelikož na yamaze jsem za minulý prázdniny vystřídal 5 pístů (ANO ZA ČERVEN - SRPEN), takže jsem se naservisoval dost a už jsem chtěl jen jezdit, jenomže moje smůla mě dohnala :D :(sundal se válec a píst měl moc velkou vůli a klepal o stěny válce, takže na nikasil + gufera na ventilech, zabroušený ventily, origo těsnění, píst kovanej WOSNER(je lehčí a je znát výkon), celá oprava mě vyšla na 7500,- +- takže to nebylo zas tak hrozný, složil jsem to a problém přestal, píst se zajížděl 1500km, a dělal se při 43000, píst před ním byl ORIGO!!, což svědčí o tom, že ty DRZta skutečně drží, už měl na to nárok aby se vyměnil.
Začal jsem jezdit víc a víc, zkoušet na zadní, přední, do měsíce jsem motorku měl v ruce a od zajeti jsem najel 2500km a padlo zapalování (stator) , moje smůla je tu zase, nový origo stojí 14000,- a to se mi fakt nechtělo, koupil jsem na Wemoto.cz neorigo za 3500,- a funguje :) od té doby je vše v pohodě motor jde jak kotě.
VZHLED: Přes zimu jsem se rozhodl že udělám takový menší projekt, tak jsem začal . Sundal jsem kola, rozpletl ráfky, 8. prosince jdou středy do komaxitu s brýlema, objednaná řetězová sada D.I.D, objednaný desky brembo a časem budu muset objednat přední kotouč, do zadu a do předu má vůli 8mm, tak snad až budu někde prudce brzdit se neprotočí.. :), Koupil jsem olej do př. tlumičů 10w, aby byli drobet tvrdší a nakonec polepy na moto od rm desing




Ještě přiložím fotku polepů na ráfcích :)





JÍZDA SE SPOLUJEZDCEM: Občas si vyjedeme s mojí přítelkyní váží 58kg a když jedu na dvojku kolem 5km/h ťuknu o spojku tak jedem po zadním takže si nemyslím že to tu motorku nějak ovlivňuje ve výkonu :)
MAX. RYCHLOST: Většinu lidí je právě tuto co je zajímmá jako první... určitě všichni znáte otázku.. ,, a kolik z toho nejvíc vymáčkneš? ,, Vytáhl jsem ji na 170km/h, po rovině, ale jak asi každej normální motorká ví , motorka není o rychlosti ale o to ji ovladnoutv jakýkoliv situaci, já preferuju spíš aby mě zatahala za ruce než aby se roztahovala jak ču*ka a nic z toho, rychle umí jezdit i cvičená opice, samozřejmě každýho z nás to láká jí někdy roztáhnout, ale tuto je jednoválec = síla od spoda a ne jí točit 10000 půl hodiny... Mimochodem ve škole jsem si přes diagnostiku zjistil kolik to doopravdy max. točí a ukázala v omezovači 10212 /min,
ŮLOŽNÝ PROSTOR: Samozřejmě maximálně motolékárna za masku :) nic víc.
SPOTŘEBA: Když sjem jezdil do školy, natankoval jsem za 300,- plnou a jezdil na to 7dní (do školy a zpět 25km), (při normální jízdě + semtam nějaký píčovinky ujedu 190km na nádrž tj. 10l), při píčovinkách furt tak ujedu 130km, nic strašnýho dá se v pohodě uživit i z týdeního kapesnýho 200,- :D..
SERVIS: Každých 5000,- měním olej + filtr v manuálu je psáno po 6 ale jistota je jistota.. :), ventily se mají dělat 1. ve 25000 a pak po 20000 !!!(Pouze kontrola)!!!
řetěz mažu každých 800km,
Teď momentálně čekám na zítřek :D(nečekaně) aby jsem mohl poslat ty středy do laku, pošlu foto jak vypadala před a po zatím se mějte :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomio03
Tomio03 napsal 12.10.20 v 21:55 10b.

Beras
Beras napsal 03.01.17 v 11:53

Jak drží klikovka a ložiska ? Když si dělal jenom pist. Já tedka dělal taky vršek na drz protože brala olej (píst, válec šel vyhovovat, ventily atd.) Docela se strachuju aby se nezačala ozývat klika :)

Beras
Beras napsal 03.01.17 v 09:37 10b.

tkada
tkada napsal 04.10.15 v 19:13 10b.

Svoba1
Svoba1 napsal 18.03.15 v 22:36 10b.

Více komentářů



TOPlist