Zdarec přectavuji vám svůj bike suzuki GS 1000 S jeto komplet stavba na které mám odpracováno přes 1500 hodin práce.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První výjezd po posledních závěrečných upravách a doladění motoru bych shrnul asi takto, nepředstavitelná radost a nadšení . Motorka jede přesně podle mích představ akorát jsem si musel ze začátku zvykat na tlouštku pneumatik , prostě do zatáček se tomu musí pomoct váhou těla ze jména v pomalích rychlostech.
Recenze
Svou GSku jsem koupil před pěti lety motor měl najeto hodně přes 100000 km takže žrala olej , na 300km si vzala půl litru oleje. Byla celkem v žalostném stavu tak jsem se rozhodl že jí trošku pomůžu.Motor jsem repasoval a to tak : Vysokotlaké kované písty WISECO objem se zvedl na 1100. Sehnal jsem hlavu která pochází z dragsteru má větší ventily o 2 mm než série, větší sací i výfukové kanály. Měla klasické kontaktní zápalko s kterym jsem měl co chvile problémy, tak jsem se nasral a celou elektroinstalaci vyměnil za elektriku i se zapalováním z Bandita 1200 . Rám: podkoplej krk řízení, podsedlovka a kyvka vlastní výroby blatníky nádrž a lak taktéž . Přední pneu 160/17 a zadek má 300/17. vidlice jsou z Yamahy R1 brzdy taky. Motorka jede velice dobře , podvozek se chová stabilně i při rychlostech nad 200 km/h do zatáček jde taky dobře ale samozřejmě je to o zvyku, pneu jsou dost široké. Celkem 1500 hodin práce a prachy to raději nepočítám.
y
Dík ! Na tom lakování sem nechal cca 50 hodin.
Sorry .
Jsem si nevšiml .
Těch 300 by tam mohlo stačit .
Takže luxus až na půdu .
Hmm, pěkné dělo
Ten lak nemá chybu. Tady se lákýra asi pěkně nadřel...
Ještě pořeš tu prdel a budeš to mít luxus .
Paráda, klobouček dolů...