Hbitá, lehká, snadno ovladatelná, spolehlivá, pro běžné pohodové ježdění, na dálnici jen se zatnutými zuby.
Recenze
Kritérii pro výběr motorky byla nízká spotřeba, malá hmotnost a maximálka v rámci možností umožňující jízdu po dálnici. A cena. Našla se na předek bouraná ale skoro nová CBF 250.
Díky lehkosti a ovladatelnosti s ní lze svižně jezdit po jakékoli silnici, super ve městě, s rozumem po cestě polní a opatrně po lehčí lesní (přední vidle je poměrně měkká a v díře je člověk na dorazu co by dup).
Na delší přesuny po dálnici to ale není to pravé ořechové. Vítr a stoupáníčka si pohrávají s maximálkou dle libosti mezi 110 a 130 km/h. V ne úplně pohodlném zálehu je průměr tak 120.
Do 100 km/h pěkně akceleruje (jezdím sólo tj. cca 75kg i s bundou a nezbytnostmi pro všechny případy). V serpetinách je to zběsilý koncert pro řadičku v taktu 2-3-4-5-6-5-4-3-2 atd. Uf.
V městském provozu: 50 km/h 4-ka, 60 km/h 5-ka, 70 km/h 6-ka
Základní technické informace
Zdvihový objem motoru 249 cc
Jednoválec, dohc, vzduchem chlazený
Karburátor prům. 32mm
Výkon 22 koní při 8000 ot/min
Kroutící moment 22 Nm při 6000 ot/min
Převodovka 6ti stupňová
Nejvyšší rychlost 130 km/h
Hmotnost suchá 139 kg
Rám ocelový dvojitý kolébkový
Přední teleskopická vydlice prům. 37mm, zdvih 130mm
Zadní kyvka Monoshock, zdvih 100mm
Přední brzdy 276mm kotouč
Zadní brzda 130mm buben
Rozměr přední pneumatiky 100/80 x 17
Rozměr zadní pneumatiky 130/70 x 17
Výška sedla 780 mm
Světlost podvozku 180mm
Kapacita nádrže 16 l
Servisní manuál přiložen