Nádherný modrý krasavec, tato motorka byla vždy mým snem.. laďák Laser DuoTech s vyjímatelnou homologační tlumivkou, zvýšené plexi
Recenze
10.5.2010
Teprve předevčírem (8.5.2010) jsem si dovezl domů tohoto krasavce, je to moje první vlastní motorka. Ještě jsem ji pořádně nevyzkoušel, protože na mě zatím není přepsaná a dokonce ještě ani nemám vystavený nový řidičák Takže zatím jsem jel jen kolem garáží nebo po sídlišti v noci.. Ale i tak na mě udělala neuvěřitelný dojem!
Motorka pochází původem z Rakouska, od tud si ji před 2 lety dovezl jeden kluk od Brna a od teď už konečně říká pane mě. Je ve vynikajícím technickém stavu, na kapotáži jsem našel jen jeden malý škrábaneček na nálepce, jinak nic. Má všechny servisní doklady, jak z Rakouska tak z ČR, vše servisováno v odborném service. Fazera jsem koupil s najetýmy 29000km, úpravy na ní byly ve formě laděného výfuku Laser DuoTech s vyjímatelnou homologační tlumivkou, zvýšeným plexi a 46l kufru Givi. Jinak je vše v původním stavu. Moto je obuto na Michelin Pilot Road 2, což jsou podle mě jedny z nejlepších pneu co je možno na tuto motorku obout. Koupil jsem ho i s původním výfukem a plexi, ty asi prodám, kdyby někdo měl zájem tak se ozvěte, nějak se domluvíme
Každopádně se už těším na léto, až budu mít volno a všechno papírování za sebou a budu moct tohoto miláčka pořádně projet. Poté sem připíšu svoje zkušenosti a případně přidám nové fota
8.6.2010
Tak přidávám fotky nově lakoveného Fazera. Největší změny se staly na masce, pak něco na bočních plastech, víčku oleje a koncovkách řídítek. Snad se bude líbit, mě se to rozhodně líbí více než sériovka. Musím přiznat, že maska nebyl můj nápad, nechal jsem se inspirovat fotkami tady z motorkářů jehdnoho kolegy z Liberecka, jen jsem si to trošku pomněnil
Jinak mám zatím nalítáno něco přes 400km, s motorkou se začínám pomalu sžívat a začínám si čímdál víc troufat v zatáčkách. Začínám pociťovat, že nejslabším článkem motorky jsem zatím já a je potřeba se nebát, protože tento Fazer dokáže zatáčky proletět opravdu velmi rychle a svižně, a gumy taky dokáží snést pěkný náklon. Jen se tolik nebát, no ještě se mám hodně co učit.. Ale každopádně jsem s výběrem tohoto krasavce nadmíru spokojen a rozhodně koupě nelituji! Maximálně tak přemýšlím jestli jsem neměl radši vzít silnějšího bratříčka FZS1000, už jen kvůli tomu krouťáku a taky výkonu. Snad se mi někdy podaří na něm projet a porovnat ale pro mě ta 600 bohatě stačí, jen se spolujezdcem už není tak živý, ale stejně jezdím většinou sám..
Ještě bych si časem chtěl na moto pořídit alarm, ukazatel zařazené rychlosti, zadní blatníček v laku, hezčí brzdovou a spojkovou páčku a možná miniblinkry, nějaký pěkný kryt chladiče a podmotorový klín. Když by se podařilo sehnat tak i nějaké vyšívané sedlo, ale nikdy jsem ho na internetu nenašel.. Kdybyste měli někdo nějaký tip kde to vyšívané sedlo na tohoto krasavce koupit, tak mi určitě prosím napište! Díky
Krásná mašina ;)
Moc hezký fazer hodně spokojených kilometrů přeju
krasavec, móc pěknej.
díky všem :) jinak s tou spotřebou úplně v pohodě, taky teda trochu záleží kde tankuješ.. na delší trasy, když jedu do těch 110km/h si bere okolo 4 lirů na sto.. já to moc nehoním, po městě jezdím 2500-3500 otáček, mimo město 5000-6000. jinak zkoušel jsem jezdit i závodněji, i ve dvou a nikdy jsem se teda ještě nedostal se spotřebou přes 6 litrů na sto :)
450 km na nádrž, 4,5l/100??? To snad leda ve snu ne?? Kolik jezdíš? V jakém spektru otáček?
Já když za to tahám tak si vezme v pohodě okolo desíti. Když jeda, tak jako v autě tak jsem na 6,5...