V postupu stavby na okruhovku.Ze streeta je to docela změna, ale kapoty z K5 tomu docela slušej.
Recenze
Tuhle motorku jsem koupil za hubičku s plánem udělat z toho okruhovku.Musím říct, že mi parádně sedla do ruky a po nejistých 520 km cesty pro ni se zdá, že se to vyplatilo.V4 je naprostá bomba, konečně je to motorka co už jede a ani nevadí že je to už tak trochu babička.Zadní kolo,kyvka,tlumič a brzda jsou z devítky Fireblada = větší pevnost + menší hmotnost a snažší výměna kola a co hlavně...?Možnost dát tam pneu 180/55.
Od koupi jsem:Vyměnil zadní pneu,předělal elketriku, zkombinoval podsedlovku původni a K5, podsedlový plast K5,malinko ucpal laufy, upravil sedlo, výměna oleje ve vidlích, výměna gufer ve vidlicích, popuštění vidlí, instalace zalehávaček, napasování kapoty GSXR, blatník GSXR, předělání chladiče,brzd a ještě nějaký blbosti...
Díky...no je to pravda ten zvuk je parádní, ale ještě je na ní celkem dost práce.
Možnost jet na sprint s Hondou jsem samozřejmě zvažoval, ale ještě ji nemám moc v ruce, takže by to bylo stejně o ničem
Moc pěkně předělaná VFR.Dávám jí za10b.S tou jsi měl přijet na sprint,byloby na co koukat a ten zvuk.Taky mám v garáži VFR 400nc30 viz orgovaniho stroje.
pokračuješ dobře
to sem sám zvědavej ...hele teď už z naší bandy máme tři 750
Tak uvidime co z ní uděláš at slouží