renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mann
Vloženo 31.1.2010
Aktualizováno 10.2.2019
Zobrazeno 16 687x
HODNOCENÍ PROFILU OD 156 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 19.11.2015, Uskutečněno: 19.11.2015, Zhlédnuto: 69x


Při jedné nutné probírce papírů na potřebné/nepotřebné, no .. ... spíše jsem v tom svém mrdňajzu potřeboval něco akutně najít, jsem narazil na pár fotek, v čase a prachu už pozvolna zapomenutých. Prohlížím si je, sám sebe přistihuju, že najednou nic nehledám a začínají se mi vybavovat okamžiky té doby. Tak si špetku po Werichovsku medituju : "Nuže...neváhejmež, pravím sobě a vzpomínati započněmež. Snad objevené fotografie a paměť naše příznivě nakloněny tomuto počínání budou". Zapomeňte chvíli na mobily, digitální foťáky, počítače a internet.
Píše se začátek let devadesátých 20.století, čerstvá je ještě sametová revoluce, Brno se stalo po létech půstu opět nedílnou součástí seriálu Grand Prix a Jaromír Jágr v dresu Pittsburghu už stabilně trápí obránce NHL i ve spaní . Díky němu a událostem posledních měsíců celý svět ví, kde leží malé Československo a neskutečně nám drží palce v naší nové a "svobodné" cestě. Doba plná euforie, nadšení a velkolepých plánů, která postihla téměř všechny Čechy a Slováky. Mě samozřejmě nevyjímaje. Pád železné opony s možností vycestovat za hranice jen s cestovním pasem bez víz, devizových příslibů a souhlasu stranického aparátu KSČ nás okamžitě vyslal na IFMA v Kolíně nad Rýnem. To víte, doma jsme opečovávali JAWY 350 a naše duše lačné po nových velkých čtyřtaktních strojích chtěly vidět a osahat si na čem jezdí vyspělejší část Evropy. Takto jsme to tenkrát vnímali, věříc, že i nám bude za krátko dopřáno podobného potěšení.
Kolín samotný nás moc nezajímal, jen jsme se s kolegou Karlem protáhli městem a spíše než historické památky naši pozornost přitahovaly zaparkované jednostopé vozítka. Němci jsou bez pochyby "motorrad nation", takže možná nebylo potřeba na výstaviště ani chodit (hodnoceno nadsázkou a odstupem času). Na každém rohu stála nějaká motorka a na každém druhém v našich očích "dělo" . Chtěli jsme si udělat pár fotek, jenže ... obava, že nám někdo vynadá a ještě k tomu v němčině byla silnější . Karel byl na kraviny vždycky kadet a po každém odhodlávání, že už . ... jsme motorku pouze legračně a hlavně nenápadně v uctivé vzdálenosti obešli. Pak si dodal odvahy a naštvaně mi říká: "Ty se sereš, když se budeme ksichtit, že jsme na tom právě přijeli, nikoho nenapadne, že není naše. No jistě ... jak by mohlo ?" odvětil jsem. Znělo to tak důvěryhodně, že jsme se té naší geniální myšlence museli smát oba ještě hodně dlouho






Výstava samotná nabídla veškerá motocyklová lákadla dané doby, což se od každé výstavy víceméně očekává. Co bylo ovšem pozoruhodné, na rozdíl od pozdějších pražských výstav, že jste si mohli všechno vyzkoušet . Žádné ohrádky či cedulky s nápisem "NICHT SITZEN" prostě nikde nebyly, dokonce ani u mistrovského stroje Wayna Raineyho YAMAHY YZR 500 ne. Ve slušnosti jste mohli vlastně dělat co jste chtěli. S podobným přístupem jsem se u nás nikdy nesetkal






Dalším naším porevolučním počinem byla účast na FIM Rally v holandském Eindhovenu s tím, že si to protáhneme o kousek dál. Takže rychle pobalit do igelitu jedno triko, ponožky, trencle/slipy a bundu, na pupek nahodit tenkrát velmi populární ledvinku s doklady a vyrážáme. Měl bych-li nějak ve stručnosti popsat FIM Rally, tak je to vlastně takové několika denní mezinárodní setkání lidí holdujících motorkám, pořádané FIM - Fédération Internationale de Motocyclisme /Mezinárodní motocyklové federace/. Přičemž je pořadatelská země každý rok jiná. Drobná epizodka celá FIM Rally se, při návštěvnosti cca 2500-3000 lidí, odehrávala v tréninkovém středisku fotbalového klubu PSV Eindhoven, což byl v podstatě komplex travnatých ploch s přilehlými budovami se sociálním zařízením. Byl krásný podvečer, lenošně jsme se povalovali před stanem a přemýšleli, co a jak podnikneme v následujícím dnu, když vedle nás přijela dívčina na fungl nové ZXR 750 v bojových zelenomodrých barvách. Možná si někteří na Kawasaki ZXR 750 vzpomenete, od přední kapoty jí k nádrži vedly takové "choboty" pro nasávání náporového vzduchu. Krása






Nevím čím to, ale ženská za řídítky takové motorky vypadá vždycky zajímavěji než chlap, takže jsme se všichni jako na povel natáčeli do příslušného směru a chvilenku mlsně hleděli na ZXR chvilenku a možná ještě mlsněji na její majitelku . Plně si vědoma situace, že je v daném okamžiku totálním středobodem "mužského vesmíru" (nečučeli jsme sami ), šarmantně vyklopila boční stojánek a seskočila ze sedla. Aby nám toho nebylo málo... po sundání přilby a vrchního dílu kombinézy si ještě v mírném záklonu provokativně prohrábla prsty své dlouhé, husté kadeře. Náš pohled byl tááák upřímný , že jsme si vůbec nikdo nevšimli do země se bořícího bočního stojánku a ZXR 750 se nezadržitelně kácela k zemi . To vše se odehrávalo v momentě, kdy se kolem potácel čoprista HELMUT. Vousatý německý týpek, lehoučce pod parou, v riflích a kožené vestě, s potetovaným bicepsem přibližně o obvodu mého stehna. Sledujíce, ze zadu a s mírně rozestřeným hledím , marné pokusy útlé ženské postavy postavit ZXR zpátky na kola (váhový nepoměr byl ukrutný) přistoupil k motorce a po jejím zvednutí svým hlubokým a vychlastaným hlasem suše podotknul : "Na ja, typische Frau." V hromadném smíchu jsme pak pod stojan strčili potřebnou podložku a potřásli si všichni pravicí .
Holandsko je v podvědomí zemí tulipánů, mě se spíše jevilo jako země větrných mlýnů, vodních kanálů a typicky holandských mostků. Jako z obrazu Vincenta van Gogha.






Principielně fungují po staletí stejně, podobně jako u náš železniční přejezdy. Spustí se signalizační zařízení, most se zvedne, propluje loď, která vám na pozdrav zahouká a jede se dál. Zábava nastane taktéž v momentě, kdy je silnice souběžná s kanálem se zvýšeným náspem. Protože vodu z cesty nevidíte, vyvolává to dojem, že loď někdo vedle vás tahá na kolečkách. Když jsem to viděl prvně málem nám hrozil vzájemný karambol , poněvadž jsem blbec hleděl na loď a ne před sebe . Holandsko je samo o sobě krásné a bude-li vám někdo tvrdit, že je pro cestování na motorce nezáživnou zemí, nevěřte mu. Nelitujte času, vyhněte se dálnicím, sjeďte z hlavních tahů a poznávejte






Tím dál bylo myšleno až do Francie. Návštěva Francie nebyla náhodná, hledali jsme místo posledního odpočinku Karlova dědy, který tam v roce 1944 po vylodění spojenců při osvobozování Francie bojoval a u Dunkerque padl. O tom jsem předtím nevěděl a na otázku : "Ty máš dědu pochovaného ve Francii?", se mi dostalo jen strohé odpovědi : "Jo, ale nikdo z nás tam nebyl, protože nás tam nikdy nepustili." Tak jsme si to pěkně na dvou Jawách a jedné MZ štrádovali dál k belgickému Ostende až k pobřeží. Zajímavé je, jak se mění vzduch už ve vzdálenosti 40-50 km od moře, to v autě neucítíte . Na mapě vypadalo Ostende, podle velikosti tečky, jako malé pobřežní městečko. Moje celková vize o atmosféře malého města se starobylými domy, před kterými elegantní důchodci mastí petanque a pocucávají beaujolais /čti božolé /, to vše podbarveno sentimentem šansonu Mireille Mathieu , přirozeně rychle vzala za své. Bodejť by nevzala, když je Ostende pořád v Belgii, že? To je ta moje představivost . Město sice své historické jádro má, ale daleko viditelnější je jako moderní přímořské letovisko. Měli jsme možnost si vyzkoušet obě polohy. Hlavní dopravní tepna vedla kolmo k pobřeží, kde se napojovala na silnici vedoucí podél moře z jihu na sever, tam nás ovšem z důvodu probíhajícího závodu triatlonu policie odklonila a museli jsme přes centrum. To bylo pro moji Jawu utrpení . Hustý provoz, uzoučké uličky a snad každých 50m křižovatka se semafórkem. Lupnout na Jawě neutrál když se kola točí problém není, jakmile stojíte trefíte se málokdy . Díky tomuto neduhu Jawy 350 typu 634 jsem ji téměř na každé křižovatce musel držet na spojce , teplota nechlazeného motoru se spojce těžce nezamlouvala a motorka měla tendence tahat . Celou situaci jsem zachraňoval přední brzdou. To ale mělo také dočasný účinek, protože motor se začal dusit a aby mi nezdechnul úplně, lehce jsem povrkával plynem. Připadal jsem si jako nedočkavý mamlas na startovní čáře a modlil se ať už jsme z města venku . Pocit mamlasa se ještě znásobil, když si lidé jdoucí po chodníku na mě začali ukazovat prstem a dětem dávali kapesníky . Rychle mi docvaklo, že se chudáci Vlámové s mixem oleje/benzínu 1:33 linoucího se z obstarožního dvoutaktu jako šedomodrý dým doposud ve svém poklidném životě nesetkali. Zhrzen touto událostí jsem kolegům signalizoval "time-out" a za městem sjeli na krátkou pauzu k pláži. Potřebovali jsme vychladnout, já i motorka a jak se posléze ukázalo, taky to bylo k něčemu dobré . Narazili jsme na zbytky atlantického valu.






Věděl jsem o něm, četl jsem o něm, ale to co jsem viděl na vlastní oči silně válcovalo mé dosavadní představy . I následné činy Karlova dědy dostaly ihned úplně jiný rozměr. Kde sebrali naši předkové toliko odvahy a odhodlání ? Jak tohle mohli z moře vůbec dobýt? Nechápal jsem a vlastně nechápu dodnes . S tímto vědomím jsme pokračovali dál k Francii. Vojenský hřbitov i hrob jsme našli v Andinkerke , ovšem jednoduché to nebylo.






Vojenských hřbitovů je v této oblasti opravdu hodně a bylo to tak trochu hledání jehly v kupce sena. Slunce padalo k horizontu a byť k Dunkerque zbýval jen kousek (necelých 20 km) zdržovat jsme se nemohli. Nalezení kempu a postavení stanu za světla mělo větší prioritu. Představte si ... přístavní město, uhnízdění u moře ... co nám scházelo. Úžasná poloha kempu . Ráno jsme pěšky vyrazili na průzkum centra s tím, že pošleme domů pohlednice, na kterých hrdě ohlásíme výsledky našeho cestovatelského snažení . To, že pohlednice dorazí domů o týden později než my, jsme neměli samozřejmě v dané chvíli ani tušení . Motali jsme se po městě většinu dne, pocity hladu ztrestali hamburgrem, tento výplod moderního stravování do Čech zatím nedorazil, takže nám to docela chutnalo a pozvolna se přesouvali k přístavu.






Ten jsme, "my středozemci", přeci nemohli vynechat . Naskytla se i možnost proplutí celého přístavu až na širé moře, zažít ten byť jen pidi-pocit mikro-námořníka v pohledu na pobřeží a tiše, sám pro sebe zvolat: "Pevnina na obzoru" . Tím vším mě více jak hodinová plavba lodí neskutečně lákala. Paráda ... pouze do momentu odhalení ceny . Ale ...to by bylo, aby správný Čech od moře utíkal a po důsledné analýze našich finančních možností padlo finální rozhodnutí - NA PALUBU . Koupě lístků, místo v zadní částí paluby kvůli nejlepšímu výhledu ... za ty prachy se žádné pochybení nepřipouštělo . Vše probíhalo podle plánu, ovšem v mém případě pouze do doby, než strojník nahodil motory. Loď vyplula a už při obhlídce první zaoceánské obludy, ty lodě jsou fakt obrovské, jsem cítil, že to nezvládám .






Kombinace na hlavu pražícího slunce, lehce houpavého pohybu lodi a hlavně monotónního bublavého zvuku motorů, který na mě působil líp než babiččina ukolébavka z raného dětství, měla za následek, že jsem po 10 minutách vytuhnul jak špalek . Vzbudil jsem se v chvíli, kdy loď zpětně dorazila k molu a osádka zahlásila: " S'il vous plait descendre." Což jsem záhy, podle počínání druhých, pochopil jako VYSTUPTE SI PROSÍM. Normálně jsem to celé prochrápal . Nasraný jak brigadýr jsem si celou cestu zpět do kempu nadával do ...,...,... a už nevím ani čeho všeho. To se mi opravdu povedlo, hotový majstrštyk .






Ale na štěstí nebyl všem dnům konec. Druhý den ráno jsme sbalili fidlátka a pelášili směr Charleville-Mézieres. Tento název města si budu pamatovat pravděpodobně do konce svého života, protože jsme se jej snad tisíckrát pokoušeli vyslovit stejně jako Francouzi, ale ani jednou se nám to nepovedlo . Celý den byl plánován jako přesouvací s cílem dostat se co nejblíže Štrasburku. Polední pauza na oběd však naše plány notně poměnila. Příjemná debata před hostincem s rodilým "frantíkem", ovšem s brilantní češtinou , nás svedla na Verdun. Prý jeho děda pocházel z Chomutova . Všechno nám dopodrobna vysvětlil, věnoval nám své mapy, ve kterých označil body našeho zájmu, takže tam po takovém odborném výkladu nešlo nejet .






O Verdunu jsem toho předtím moc nevěděl. Moje znalosti končily u spojitosti s 1. SV a lidovým rčením "Bušili do nás jak u Verdunu". Po standardní ubytovací proceduře v kempu jsme ihned vyrazili na obhlídku centra a vnitřní pevnosti města. Nabízeného průvodce jsme tvrdošíjně odmítali a snažili se pokladní vysvětlit, že tam jenom tak lehce nakoukneme. K našemu štěstí byla neodbytná, podzemí je tak velké, že bychom se z něj sami asi nikdy nevymotali . Tam jsem taky poprvé slyšel o "verdunském mlýnku na maso". Pro lidi vůbec neznalé tématu - 1.sv byla válka zákopová, takže se po většinu vojáci vzájemně řezali nějakou dobu na jednom místě. Bitva u Verdunu trvala 10 měsíců, za účasti více jak 2 miliónů vojáku. Šílené číslo na jedno bojiště . Tento fakt vám pomůže částečně pochopit souvislosti, proč je všechno tak obrovské, početné, ... Jizvy tohoto konfliktu jsou na krajině patrné ještě dnes. Verdun a jeho okolí je přímo posetý pevnostmi, bývalými kasárnami, hřbitovy a pomníky. Pro Francouze byla bitva o Verdun navíc otázkou osobní cti a národní hrdosti. Což jsou pro mnohé "Evropany" dnes už víceméně prázdné pojmy .






Říkám si, že vůbec není na škodu si občas udělat čistku ve svých vlastních věcech a u toho si oprášit vzpomínky na to, co jste prováděli před XX léty. Že bych tím dal základ novému výchozímu impulsu pro mé budoucí plány ? Závěrem ještě malý osobní poznatek. Francouzky, Belgičanky, Holanďanky jsou velmi milá a příjemná děvčata, ale "opravdickej kus " jsme potkali až při zpáteční cestě na benzínce v Německu. A světe div se ... byla to Češka. Takže ... pánové jezděte si, kochejte a radujte se ... ovšem vždy s vědomím, že ty nejhezčí ženské máme prostě u nás doma

Všem, kteří se touto spletí písmenek dokázali prokousat až sem děkuji a gratuluji . Je to známkou vaší trpělivosti a nezměrné tolerance . Přeji příjemný advent VŠEM

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kukkan (19) napsal 31.01.2020 v 21:16+1

Hezké čtení... A ten kopec nostalgie, co mne během drcení písmenek přepadl... Ale tak nějak mám z toho pocit, že časy se sice mění, ale my přece zůstáváme pořád stejní. Žejo???

1 reakce

Mann
Mann 02.02.2020 v 11:59

Samozřejmě


Mann (1525) napsal 22.12.2017 v 07:39

Rádo se stalo

Milanek13 (48) napsal 21.12.2017 v 22:48

Moc pekne pocteni . Diky

Mann (1525) napsal 23.11.2015 v 22:57

Díky Romane a jak říkával Vlasta Burian: "Doufám, že důvěru ve mě kladenou ... nezklamete".

Tuareg-Tengai (1) napsal 23.11.2015 v 20:15

Slávku tys potěšil nejen ducha ale i oko mé zavzpomínal jsem na doby minulé i nedávné taky jsem neodtrhl oko od textu jak jsem hltal každé slovo co jsi tu napsal takovýhle zápis jsem už dlooouho nečetl a tím víc si Tě vážím

-Jandys- (16) napsal 21.11.2015 v 22:15

Jejda,zážitků ještě bude Stačí už jen aby DR byla zas v provozu a hurá,no a stačí pojezdit i něco po rodné vlasti

Mann (1525) napsal 21.11.2015 v 18:04

To istonbike:
Díky no vidíš a zrovna si myslím, že to mauzoleum by bylo velmi zajímavé povídání Lenin, sovětští vojáci s "elpíčkama" na palici o velikosti pivního podnosu ... západ/východ vždyť je to jedno . Zážitek je cenný

To Wildaja:
Děkuji tak já zkusím ještě zalovit v paměti ale mám obavu, že nedohledám Hold, nějaké zážitky si budeme muset v příštím roce "vyrobit" sami Ať můžeme později "barvitě" vzpomínat

istonbike (2) napsal 21.11.2015 v 15:42

To se pane čte jedním dechem a ty fotečky ta doba z nich přímo čiší Já můžu jen vzpomínat na návštěvu SSSR , Lenina v mauzoleu a jak mě sovětští vojáci vyvedli ven protože jsem měl ruce v kapsách a potom NDR kde jsem poprvé spatřil nádherné 2 taktní eMZetky , kterou se mi ještě za komančů podařilo v Ostravě kde jí poprvé přivezli koupit No a potom jsem už jen slintal po nádherných japonských strojích většinou poskládaných z více mašin v prvních otevřených Motoshopech ,ale na západě jsem vlastně nikdy nebyl

Wildaja (44) napsal 21.11.2015 v 13:31

Jj . I já se těším na další deníky ... stejně poutavé na čtení, kdy se člověk usmívá a fantazíruje jen tak pro sebe. I mě se to kamaráde můj moc líbilo. A podle sledovanosti ... věřím, že to slovo vystihuje zájem a přečtení a né jen hloupý záměr kliknout a podívat se, co je nového . Nepřekvapilo by mě to . Ale to je na 83% blbost, že ? Držím pěsti, aby Tě tvá Múza políbila častěji a nemuseli jsme čekat zase ROK na něco tak poutavého . Jen tak dál .

Mann (1525) napsal 21.11.2015 v 07:14

Děkuji, potěšení je i na mé straně

jarolim (133) napsal 21.11.2015 v 05:29

Velmi zajímavé a pěkné.Díky

owenovic (12) napsal 20.11.2015 v 21:25

Přesně tak ,jde vidět,že jsme na stejné vlně

Mann (1525) napsal 20.11.2015 v 21:19

Díky v takových případech má zápis v deníku smysl Špetka zábavy a humoru není nikdy na škodu

owenovic (12) napsal 20.11.2015 v 21:03

Ahoj kamaráde, i já si početl a taky se i u některých věcech trochu zasmál,hlavně jak jsi prospal vyhlídkovou plavbu. Jak ti vždy píšu,že se těším na tvé deníky ,tak tento deník mě v tom jen utvrdil.Každý deník lepší a lepší .Moc pěkně napsané, vzpomínky sis oživil a já si zpříjemnil páteční večer nad tvým textem. Smekám KLOBOUČEK a těším se na dalšííí deníky...

Mann (1525) napsal 20.11.2015 v 12:38

Lidičky, vy to fakt čtete ? To mě těší Děkuji

Deyva (3) napsal 20.11.2015 v 12:32

Krásný příběh. Úplně jsem si to představoval při čtení, jaký to muselo být ty zážitky. Díky.

Wildaja (44) napsal 20.11.2015 v 12:17

Neměla ... v té době jsem mohla za mámou hrdě prohlásit, že nám vlají dlouhé vlasy . A Babetu má mamka pořád , jen ji visí v podobě křišťálového lustru v obýváku . Táta asi zakročil, když chtěla cestovat, tak kompromis byl nutný a jak vidím , tohle dědictví mám po ní . Ale bez zákazů .
Vyzkoušíš, máš toho spousty před sebou a myslím, že to v plánu opravdu máte .

Mann (1525) napsal 20.11.2015 v 12:14

A měla jsi v tom košíčku helmu ? Jestli ano, nemusím se ani ptát jakou, že?
Máš pravdu, zážitek to byl . Pro nás úplně nové země, s úplně jiným mravem. Země můžeme navštívit znovu, ale setkat se s tak otevřeným a vřelým přijetím už asi ne Nevím , musíme to vyzkoušet

Wildaja (44) napsal 20.11.2015 v 11:55

Jj ... i Já jako šprček jsem začínala na Babetě v košíku na nosiči a Svět Motorů býval pravidelně ve schránce .
Páni , v té době to muselo být na zážitky hotový ráj, aspoň ze začátku ...
Projet kus krásné země, vidět tolik nového, s vůní neznáma a touhy. Parádně jsi to sepsal, zavzpomínal a fotkami jsi to proložil tak krásně srozumitelně, že se z toho stal snad i příběh . A nechybí ani mlýn , který určitě funguje dodnes . Tady je opravdu radost si počíst .

Mann (1525) napsal 20.11.2015 v 11:33

Já se zase, díky otci, od mala rochnil na praseti (skútr ČZ 175/502)

Hery22 (20) napsal 20.11.2015 v 10:50

Jasně, děda jezdil(jawka se sajdou), táta jezdil jawa 250sport, kterou po mém narození prodal, aby koupil škodu 100 a po 30ti letech se do jedné stopy vrátil na tom burgmanovi400 co k nám jezdi a já taky pochopitelňe jezdím

Mann (1525) napsal 20.11.2015 v 10:37

To Hery22:
Takže to máš taky svým otcem pěstěné pěkně od malička Jj, co se v mládí naučíš, v dospělosti jako bys našel

To Mokomido:
Díky, myslím, že jsme si všichni v +/- našem věku prošli stejným vývojovým procesem

Hery22 (20) napsal 20.11.2015 v 09:11

Krásně sepsáno
Ja v té době byl ještě malý klučina, ale okukoval jsem ty motorky taky
Táta mě bral od 93 na velkou cenu do Brna a z klukama jsme litali kolem motorek od němců a koukali na cifry tachometru 260, 280, 300 a někteří němci jak nás viděli, tak nás nechali si sednout a někdy i zaturovat mám doma i fotku jak sedim i na tříkolce, stejnou jak od nosáčů co tankujou super

mokomido (0) napsal 20.11.2015 v 06:35

Dobře napsané , také jsem začínal na Jawině a mám podobné vzpomínky...

Mann (1525) napsal 19.11.2015 v 22:49

To máš pravdu už nad tím přemýšlím A nejlépe to natáhnout podél pobřeží až do Bretaně To by bylo zážitků na celý kalendářní rok

-Jandys- (16) napsal 19.11.2015 v 21:25

To je fakt,mé první setkání s "japonkou" bylo taky zlomové,byla právě Suzuki GS 500 e od kamaráda z vesnice,byla nová a koupená v Německu(měl tam rodinu) a druhé setkání a první živá pilotáž - Kawasaki ZXR 400 pro Japonce,joj to byl pocit po Jawce a MZ,ani jsem ji nechtěl vracet Ale ještě k zápisu,ty místa by stálo za to znovu vidět i po těch letech ne? Už jen pro to že tam pořád je ten duch času

Mann (1525) napsal 19.11.2015 v 20:46

Slintalo Igore, to je slabý výraz Já jsem z těch motorek měl po MS v Brně vždycky akorát DEPRESE Protože jsem věděl, že nic takového zase celý rok neuvidím

Fokr (0) napsal 19.11.2015 v 20:45

Pěkný jen sebrat motorku a vypadnout To musel být zážitek..

-Jandys- (16) napsal 19.11.2015 v 20:41

Tak krásně popsaný téměř životní a pravdivý příběh jsem opravdu snad ani nečetl Ani sám nevím co k tomu dodat,něco málo z toho období si pamatuji ještě jako kluk Kdybys to měl ještě podbarvené hudbou, tak je to film jako Brno Pozorně jsem pročetl vše,vím že jsi mi už dávněji o tom vyprávěl,něco se v mé mozkovně zachytilo,ovšem tohle je opravdu až dojemný okamžik si to takto přečíst.Moc děkuji za to,že jsem mohl a že jsi to tak dobře sepsal. Doboté fotky to je velká paráda a ty mašiny Myslím že nás slintalo mnohem víc a i z časáků

Mann (1525) napsal 19.11.2015 v 20:10

Díky Pepo ale nechce se mi věřit, že bys to celé přečetl

Předchozí
1 2
Následující

Nejnovější záznamy v deníku
  • Momentky

    z letošního Brna. Zajímavá zkušenost, která měla jednu výhodu a jednu nevýhodu. :-) Výhodou je, že máte na slušnou fotku docela hodně pokusů :-D nevýhodou byla ta jejich pekelná rychlost

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.08.2019
    Uskutečněno: 25.08.2019
    Komentářů: 4x
  • Pour féliciter 2018

    Vážené kolegyně a kolegové, přátelé jedné stopy :-) přeji Všem pohodové Vánoce a do nastávajícího roku i sezóny klidnou mysl, čiré hledí a hlavně benzín v nádrži :-D ;-)

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 21.12.2017
    Uskutečněno: 24.12.2017
    Tachometr: 2018km
    Komentářů: 13x
  • PF 2015

    Pořád přemýšlím proč by měly být Vánoce veselé, když se z "ajerkoňaku", pro neznalé vaječného likéru, ožrat nedá (s) Teda pokud máte standartní poměr rumu k ostatnímu :-D Případné nějaké krajové modifikace -místo

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 23.12.2014
    Uskutečněno: 23.12.2014
    Komentářů: 13x


TOPlist