Jedna z nejmladších stařenek na českých silnicích
Recenze
Vzhledem k tomu, že to je fakticky moje první motorka, je těžko hodnotit. Mohu pouze srovnat s banditem, na němž jsem jezdil v autoškole - takže ve srovnání je o hodně čilejší a obratnější, ale taky méně stabilní v zatáčkách a při jízdě ve dvou.
\r
Skutečný technický stav prověří čas, tak jen doufám, že obstojí Nějaký ten škrábanec včetně retušované přední masky se bohužel najde, ale motor zdá se běží poměrně čile - ovšem až od 3tis. otáček. Pod touto hranicí se mu moc nechce a nebrumlá si zrovna spokojeně.
\r
Brzdy by mohly být lepší (alespoň na banďourovi se brzdilo znatelně ostřeji a jistěji), ovšem co čekat od obstarožní dámy s konstrukcí 80. let. Po zkušenostech, to co při běžné jízdě ubrzdí auto brzdama, dokáže GPZ ubrzdit jen motorem, takže celkově jsou brzdy dostačující.
\r
Díky půllitrovému objemu je moto také podstatně klidnější než jeho větší kolegové a není potřeba si tolik dávat pozor na milimetrové pohyby zápěstí svírající ručku plynu, což byl také jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl koupit zrovna tuhle krásku, takže z mého pohledu bývalého mopedisty (alespoň prozatím) velké plus.
\r
Celkově výtečné ovladatelné moto, s nímž si člověk dobře poradí, ikdyž zrovna udělá nějakou tu hloupou začátečnickou chybu.
Na padáky jsem se nakonec vyprd, chytám to nohama gymkanu vyloženě nejezdím, ale pravidelně slalomuju v Brně u Globusu nebo u nás na parkáči a docela si vystačím. Jako ideální trať pro tento stroj bych označil Vysoké Mýto nebo Sosnovou, akorát škoda, že sou trochu z ruky
Na modely z těchto let se už dnes vzpomíná "se slzou v oku" ...
Krásná Gepina Tak co, sehnal jsi padáky, jezdil jsi motogymkhanu? Já mám starší kousek a zajímá mě jak to s ní jde ...
Člověče je to krása Kawa je Kawa.Krásná za všech okolností At vám to lítá
kraska jak ma byt posilam desitku