"Klasika" 175/477. Stroj se kterým může být hodně trápení i hodně zábavy.
Recenze
Jedná se o poněkud "putovní" stroj. Jsem již 4 majitelem tohoto stroje avšak již pátý uživatel (a to počítám jen ty o kterých 100% vím) .
- barva je ve skutečnosti tmavší než na fotografiích...
Zkušenosti: škarpa street (ale to bylo léta páně 2008)
srážka se psem (viz deník)
Na téhle zetce jsem začal jezdit v osmnácti letech chvíli po té, co jsem si udělal papíry. První motorka se kterou jsem mohl lagálně na silnici. Byla v dosti nehezkém stavu, ale jezdila. V prvních chvílích jsem něják moc neřešeil, že by bylo zapotřebí vyměnit ložiska, dotáhnout elektriku do konce, zhotovit novou a kvalitní povrchovou úpravu, dát nové pláště, atd...
Jenomže díky ne zcela fajn udělané elektroinstalaci (5 uživatelů a každý něco někde dobastlil), jsem toho moc nenajezdil a spíš jsem víc opravoval a hledal závady. Tento stav vyústil v to, že jsem se v červnu roku 2009 rozhodl pro výměnu ložisek v motoru.
Sundat airbox, motor ven, pak ještě blatníky a vlastně jsem měl jenom holej rám. Když už byl takto odstrojen, rozhodl jsem se pro komaxit a v ten okamžik mi bylo jasné, že jsem spustil mašinerii která se samovolně zastaví až po té, co bude celá motorka opravena.
A pak následoval výbrus, lak, oprava kol, sestavení rámu, poskládání motoru, a finální montáž.
Dne 14.11.2009 proběhla první jízda po dokončení GO.
Bez mučení přiznám, že velkou inspirací pro mne byla ČZ 175/477 uživatele PanCanaLL.
luxusní prácička, jen škoda že tě potkalo to co tě potkalo. Doufám že seženeš nový kartery a budeš zase jezdit.
pěkná poctivá práce (ale škoda psů )
Lepší novou sezónu...
Asi bohužel jo... s těma zraněníma by se mu jen špatně žilo...
Pes je mrtev? Nějak jsem to nedočetl.