Rozhodl jsem se vyměnil origo hadice na předku za pancéřovky. Koupil jsem značku Venhill v modrý barvě - ať to ladí. Rozdělat origo hadice nebyl problém, následný vypuštění kapaliny taky ne. Následovala montáž nových. Hodně laborování zabralo jak hadice nasadit aby se nekroutily a seděli jak měly. To se po cca půl hodině práce podařilo.Následovalo dopasování a utažení hadice na třmeny a pumpu - utahovací moment od oka(jak psali kluci tady na m.cz). Co byl problém, tak následný odvzdušnění...přiznám se, chvilkama jsem vcelku zoufalej ale po cca 3/4 hodině snažení se podařilo. Bylo potřeba tak 20minut tahat vzduch "spodkem" do stříkačky a po tomhle mučení pak teprve začít odvzudšnovat. No, a výsledek?V kombinaci s novýma sinter deskama SBS ta motorka brzdí podle mých představ
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Konečně jsem se dokopal pro klid duše dát zkontrolovat napínáky a seřídit karburátory. Pan Stránský(tímto mu děkuji za dobře odvedenou práci :-) zkontroloval napínáky a zjistil, že zadní nebyl úplně stoprocentní, tak pr
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 28.09.2012 |
Uskutečněno:
| 18.09.2012 |
Tachometr:
| 55930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Po poradě se Stevem(tímto mu děkuji :-) ), jsem došel k tomu že vyměním volnoběžné trysky a upravím vzduchový filtr. U Brumly v Brně jsem koupil 2 kousky volnoběžných trysek Keihin s označením N424-21-48. Celkem za 240,-
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 26.08.2012 |
Uskutečněno:
| 26.08.2012 |
Tachometr:
| 55800km |
-
V minulosti už jsem jednou dojel kvůli vadě na dobíjení, tak jsem se rozhodl namontovat tuhle fičuru. Rámeček kolem voltmetru jsem udělal z širšího plastu, který jsem nařezal a následně dopiloval aby to pěkně sedělo a př
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 26.08.2012 |
Uskutečněno:
| 22.07.2012 |
Tachometr:
| 54738km |