Od te chvile co se na ni Tom Cruise prohanel v Mission impossible jsem si rek,ze tohle je motorka kterou jednou budu mit .Splnil se mi sen ,vzdycky jsem vedome tihnul k nahe klasice a tohle je ta nejlepsi volba.
Recenze
Zakoupeny novy,porad v zabehu.Ujeto neco pres 400 mil po dalnici i ve meste.Pocity mam velice pozitivni,je to hracka dobre ovladatelna ,reakce na plyn paradni, oplyva silou a vykonem ,ale ma tendence se zvedat (nizsi hmotnost ,kratsi rozvor) Samozrejme to neni zadny nedostatek ,prave naopak to s nej dela tu opravdou hracku pro dospele.Brzdy Brembo funguji precizne ,ale zadni nema takovy ucinek .Doporucuji pouzivat pouze v kombinaci s predni.Ze zacatku jsem si musel zvykat na razeni n,eni tak presne jako u RC-cka ,ktere mam v garazi,je potreba vic pritlacit,to je otazka zvyku.Spolehlivost : s tim jsem trochu na rozpacich ,nedavno jsem prejizdel usek silnice ,kde se zrovna provadela prace ,povrch nebyl zcela rovny(spousta vejmolu) a v momente kdy jsem najel na jeden z nich mi motorka chcipla a nechtela nastartovat,pak jsem odpojil baterku a vse bylo v poradku.Volal jsem do servisu ,rekl jsem co se stalo ,mechanik mi odpovedel,ze se zrejme pohnul bocni stojan na kterem je (switch) pojistka ,ktera prerusi obvod a vypne motor.Od te doby bez zavad ,no uvidime.Stejne zanedlouho me ceka prvni servisni prohlidka.Co se tyce doplnku, mam pouze maly spojler pod motor ,celkove se zmeni vzhled a je to prakticke.Jeste v nejblizsi dobe chci zakoupit zadni blatnik ,ktery zabranuje usazovani spiny .Parkrat jsem zmoknul a cele to misto pod sedlem a okolo tlumice bylo dost spinanave ,nechapu proc to tam nedaji hned ve standartu jako treba u Fazeru.Pak prijde na radu celni stitek ,padaci protektory ,gelove sedlo a nakonec poradny laufy od M4.Na zaver pouze jen to ,ze jsem velice spokojeny s tim co mam . Pokracovani: Po celkovem zajeti motocyklu asi 600 mil jsem nechal vykonat servisni prohlidku ,aby motorka neztratila garanci.Byl pred nami vylet do Tennessee a N. Caroliny (Deal'sGap).Behem naseho tripu mi na motorce pribylo dalsich 600 mil ,ale uz behem prvnich asi 100 mil ostre jizdy jsem si vsimnul ,ze po kazdem zastaveni mi pod motorkou zustane malej flicek od oleje ,nebyl jsem v tom momente schopen odhadnou odkud to kape ,dotahnul jsem olej. vypousteci sroub,pritahnul olej. filtr a problem pokracoval dal.Je faktem ,ze bike dostaval poradne zabrat ,teplo stridalo zimu ,slunce ,dest. Nas vylet probihal ve vyssich polohach ,misty cesta vedla i okolo 1800 metru nad morem a take po pribyvajich milich oleje na zemi pribyvalo.Samozrejme okamzite po vraceni z nasi cesty jsem navstivil mistniho dealera Triumphu ,vysvetlil jsem dostatecne co je za problem a po dvou dnech mi zavolali ,ze bylo praskle tesneni pod vanou.Takze banalita.Od teto chvile zatim bez problemu .
Jo, jo, i na mě měl vliv tenhle Tomík a tenhle film. Tu jeho jízdu jsem si vychutnal několikrát. Já ale tehdy na Speeda neměl, tak jsem si koupil aspoň jeho agentské digitálky Casio G-Shock Ale časy se mění, a tak koncem loňského roku nakonec došlo i na toho Speeda. Moc se už těším na jaro, třeba se potkáme na nějakém srazu. Ať to jezdí!
Nejde dát nic jiného než a 10b
Triumph Speed Triple není co dodat!!! bomba stroj
Moc pěkný Stroj ..10bodů. ..At dlouho slouží a co nejvíc Km sní..:) Závidim moc::.Jak šlape??