Yamaha FZS 1000 Fazer (2005)

Vlastník prema
Vloženo 10.6.2009
Aktualizováno 5.5.2013

Na konci loňské sezóny(2008) jsem prodal své milované TDM a letos v květnu jsem pořídil jiný kousek od Yamahy, FZS 1000.

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Horna - Moto Horna (Draženov) - Naprostá spokojenost, solidní jednání a vzájemná dohoda. Motocykl jsem měl možnost pořádně otestovat, ozkoušet a prohlédnout. Při zkoušce jsem najel 60 km.

První dojmy - Vybíral jsem mezi TDM 900 a FZS 1000. Vzhledem k tomu, že TDMek moc na výběr nebylo, koupil jsem za slušný peníze 2005 fazera. Nejdelší trasa kterou jsem zatím jel v kuse byla cca 300 km, když jsem si jí vezl domů. Byl jsem mile překvapen jak se mašina lehce ovládá, oproti TDM výrazná změna. Jinak zkušenosti na rozdávání zatím nemám.

Doplňky na motorce - Nosič bočních kufrů

Tak jsem s Fazerem strávil sezonu(2009). A jsem s ním hodně spokojený.Super parťák na cesty. Umí se chovat hodně klidně a spořádaně a nabídnout svému jezdci pohodlí.Máte li chuť na supersport tak věřte, že při otočení pravou rukojetí se z něj stává pěkný dravec a svými výkony vás jistě překvapí. Se svými 105 Kw to není žádný střízlík.Letos hodlám přidat nosič bočních kufrů pro delší cestování.Teď už jen snad aby se přiblížilo jaro a počasí přálo

V roce 2010 jsem na Fazerovi absolvoval pětidenní výlet do Rakouska s kamarádem. Celkem jsme najeli přes 2000 km. Navštívili jsme Gmünden, Hallstatt (solný důl). Ubytovali jsme se v Niedernsillu u jedné výborné rodiny, která zde provozuje penzion a odtud jsme vyjížděli na výlety. Orlí hnízdo, Grossglockner, Salzburg. Fazer tuto cestu zvládl výborně a jsem s ním moc spokojen.

markrat
markrat napsal 03.02.10 v 20:22

určitě jsi vybral dobře tak Tě vítám v FZS rodině

Buteo
Buteo napsal 07.12.09 v 15:24

Dobrá volba, na Fazerovi jsem něco najel a můžu jen chválit. Ať slouží .