První velké moto, i když je zelená klasika, já chtěl tuhle stříbrnou kočku;)..
Recenze
Rejsové stupny, karbonové rádoby doplňky, blatníček, trochu ťuklej laďák škorpion (krásnej vzuk a duhový zbarvení u objímky), gripy harris, alarm, který nepoužívám (nebyl jsem schopnej zjistit, jak funguje - srát na něj), plexi, krutopřísný nehomologovaný miniblinkry..Po koupi klasicky výměna oleje a filtru, koupě zadní gumy (bývalej majitel řádil - až na plátno), řetězovka, svíce... Psát něco dalšího asi nemá smysl, každej ví, že má dvě kola, řídítka a podobně.. Pokud to finance umožní, dostane novej lak, ale to asi až po sezoně... Na léto s ní plánuju Švýcarsko, Itálii, tak doufám, že mě nezklame ;).. Motka je po pádu, co si budem povídat (jako 99% ostatních moto:) , motorově i podvozkově ale v cajku, pouze vzhledový drobnosti, který se budou řešit..
V nízkejch otáčkách trochu cuká, viděl bych to na podtlaky, potřeba seřídit... Po jízdě a následovném opětovném startu, když je ještě "teplá" chytá s vrknutím plynu - asi čerpadlo finito.. Brzdy přísný a bezproblémový, jde krásně za plynem.. Kolemjdoucí kočky na mě při jízdě taky čuměj, takže dobrý!! Jelikož je to můj první pekelnej stroj, nemůžu srovnávat s konkurencí, nemůžu si ale zatím (až na pár věcí viz výše) na nic stěžovat.. Spotřeba do 6 litrů i při ďábelské jízdě, i s batohem - krásná práce..
Pěkná.Ať slouží
Vím o čem mluvíš
S tou barvou, ale nevím nevím
Zelená je zelená !
Každopádně GRATULACE !
hén vole hén
dobrá volba