Vlastník | PESO | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2009 | |
Aktualizováno | 9.4.2009 | |
Zobrazeno | 8 596x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | PESO | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2009 | |
Aktualizováno | 9.4.2009 | |
Zobrazeno | 8 596x |
Ahoj, oslavy budou
Blíží se výročí a kde nic tu nic...?!
Tak nakonec nákladná homologace tohoto stroje stejně jako mnoha od Dudáků proběhla ještě za minulého zřízení a tak by otázkou měla být pouze kvalita materiálů, preciznost výrobce jak základu, tak posléze homologovaného příslušenství a pak schopnost prodat.
Nakonec také přímo fabrika ČZ by se případně mohla podílet, ale samozřejmě je otázkou jak si Taliáni ošetřili nesplnění svých povinností v rámci společného podniku a naproti tomu jak závazně zablokovali motocyklovou výrobu ve Strakonicích = to je otázkou?! Jinak podnik ČZ jako takový se asi i dnes drží slušně - alespoň podle toho, když jezdím okolo (řetězy, obráběcí stroje,,,ad.).
Jinak model by to měl být dle tohoto prototipu - bych řekl?!
Proč mám pocit, že ty fotky jsem viděl naposled na střední škole i s tou kočkou na motce? Myslím že i tu pohádku o stavebnici jsem už tenkrát k tomu slyšel...
Pěkné, no jo :). Mimochodem, jak to vypadá s tou stavebnicí?
NÁDHERA :) škoda že se ta 487.6 nedostala do výroby
jj, na ČZ180 jsem kdysi dělával papíry
Jinak držim palce a podporuji domácí vž´ýrobu a kutilství
za 10b
PĚKNÁ MAŠINA I TA DÍVKA NA NÍ PATŘÍ K SOBĚ
Trochu jsem si také hrál v malování a poupravil tvoji verzi Eaglu, tak pokud máš zájem, pošlu ti ten obrázek a ty ho zde můžeš zveřejnit...
Nemohu se nad tímto projektem nepozastavit, zní to velmi zajímavě! Já se moc nevyznám v novější tvorbě ČZ a Cagivy! Vím jen o modelech 487,3-6 atd.! Ale musím podotknout, ženová konstrukce, jaká je na těchto plánech vypadá hezky i nehezky v jednom. Předek modelu EAGLE vypadá dobře ve vzoru STREET nebo NAKED, ale zadek mi přijde zkopírovaný od Cagivy Planet. Za další, ten podblatníček u žleté verze chopperu nebo cruiseru mi přijde nepřípustný , ten patří na Cagivu Supercity nebo nějaký ty W8,W16. Jinak ohledně té 180ky, ta modrá ji vůbec nesluší , kdyby byla červená nebo černá, tak by to bylo lepší a je to prostě KLASIKA . Jinak nadšení českých fandů určitě získáš!
Jinak mám ještě otázku, ty jsi nějaký zastupitel značky nebo nějaký ...??? 10b
Předpokládám že součástí stavebnicového systému bude i možnost volby jiného sedla, protože takhle tedy pánové opravdu NE.
No dávám 10b za odvahu a pevně držím palce ať vám to vyjde, protože podle mně je ta cena dost vysoká jestli tam bude motor z Číny. Značky jako Yuki, což je asi jedna z kvalitnějších azijských značek prodávají funglovky ne o mnoho dražší.55 000+cena za povrchovou úpravu+čas strávený skládáním+přihlášení do provozu mi příjde jako dost velký zápor. Jinak mně se nelíbí ta podsedlovka, vypadá to na samodomo design, ale podoba asi ještě není finální. Každopádně doufám že se pletu a že vám to výjde
Ta žlutá je pecka to bych montoval...to ostatní se mi moc nelíbí ale co člověk to názor...
ahoj jak sedí slečna na to motocyklu tak to je po stránce designu s prominutím hnus.Jako ta slečna je pěkná, ale ta kapotáž na motocklu je opravdu divná fandím vám, ale tato uprava by byl asi konec projektu.
Ak sa robi takyto vyvoj v CZ (a aj JAWE)tak sa necudujem, ze su tam kde su. Myslim, ze v 1980 by to uslo ale dnes? Dizajn a dizajn je rozdiel, ale co ma byt preboha toto? Splietat tu nejake neforemne tvary, kompromisne zvarat trubky a este si pritom fandit? Nehnevajte sa ale na tak skaredej motorke by som sa hanbil jazdit. Tie plagaty a vizualizacie su naozaj na urovni zakladnej skoly ak by som ja prezentoval taketo veci v skole tak ma vazne vyhodia. Myslim ze novo zavedeny termin: Nova trapnost plne vystihuje esteticku hodnotu tohto projektu. Chlapci skuste sa aspon na nejaky cas dostat do nejakeho seriozneho studia alebo firmy. Ak by sa vyrabala presna kopia starej kyvacky bola by rozhodne krajsia aj uspesnejsia ako tieto hmm...prototypy
sem z toho unešenej, moc vám fandím na výstavu se pudu určitě podívat, design se mi velice líbí, mám z vás radost, sem na vás pyšný! Moc se těším až to pude do prodeje, určitě si jí zakoupím do školy(časem)!Chci vás podpořit..
Jinak jedna věc me sere, že do takovejch krásňoučkejch českejch mašinek chcete montovat čínské licenční motory, hodně liďí má k čínským motorů odpor a podle mě to nebude moc dobrý Jinak vám moc držím palce ať to výjde a vyzvidnete český národ vzhůru
Za deset kámo
Dvoumístní nebo dvoumístný motocykl?
tak z toho co je vidět... Stará ČZ ta světle modrá, to je prostě jen pro fajnšmejkry, pro mě "humus" Ta nová by nebyla špatná, ale jestli se něco neudělá se sedlem, tak to nikdo nekoupí (zatim prototyp, tak držim palce) Jediná co vypadá jako motorka k světu je ta žluto - černá
TomasVelev - budeme řešit model Enduro a i chopera, kde budeme upravovat rám z uzavřeného obdelníkového profilu na kruhový trubkový.
Bude ve stavebnici Čezeťáckej motor?
znam davida ze zakladni skoly tu masku co je na tech plakatech tak tu uz delal za svych studentskych let na me honde nr250r timto ho zdravím a doufám že se povede tento záměr až do konce
Ahoj , je to moc faj nápad . Držím vám palce . Táta mi kdysy nabízel , že koupíme tu ČZ Roadster 200 , ale nakonec jsme pořídili Cagivu W16 (jaká ironie , že ?), i já jsem se s tou Cagivou pěkně natrápil a co teprve Čezeťáci . Chtěl bych se zeptat , jestli se uvažuje i o takovéto stavebnici pro verzi enduro ?
Peso: přečetl jsem hodně knížek a článků od Gomoly či Pavlůska a podobně o Čz, ale nikde se nepíše o 175. Vždy to byl funkční prototyp 400cmm a uvažovaná 250 kde prý existoval pouze motor. Vyobrazený původní motocykl možná vznikl jako soukromá stavba ing Pudila nebo u tebe v dílně ale musím konstatovat že je nejhezčí z tvých nabízených prototypů. Ten bych jako stavebnici bral všema deseti
CERONE: opět tě musím opravit . motocykl ČZ 250 OHC byl již v roce 1983 a byl v trubkovém kolíbkovém rámu. Jiná ČZ 250 nebyla. ČZ 400 vznikla v roce 91 a první prototyp mého přechozího byť v nedopracovaném stavu vznikl po roce 91. Takže toto měl být menší bráška a buť s motorem 175 a nebo později 200.Aby jsi teda věřil, dávám do galerie původní motocykl.
At se daří,tento projekt je něco parádního.
peso: vím, ale byl to 250 motor. 200 a 175 existovali ale ne v tomhle rámu.
HALLE: tak ono ten náfuk má účely dva. Jeden estetická a designový a ten druhý pro směrování toku vzduchu více k motoru. Předpokládá se užití i olejového chladiče. Design je vymyšlen velmi dobře a ani se nedá říct, že by byl okoukám z jiných modelů. I když vždy nějaký prvek bude cosi připomínat
CERONE: máš pravdu obdobný rám byl připraven pro ČZ 400. Pokud ovšem máš bližší informace, tak ono souběžně s tímto modelem měl být menší motocykl. Takže počátkem 90. let byly na podobné koncepci připraveny motocyly 2 o objeme 400 a 175. Toto je ten menší motocykl s motorem ČZ 861 o objemu 200ccm. Je pravda že u ceny 55 asi bude čína ale řeším i další nečínské možnosti.Ale díky opět všem za náměty.
Jo jo. Na celkovém návrhu motocyklu už je koncepce rámu u motoru jasná. A celek vypadá dobře. Sice mě překvapilo přední krytování vzduchem chlazeného motoru, ale kritici většinou netuší všechny podrobnosti.
pokud se nemýlím tak tehle rám je příhradový a byl vyvíjen pro silnici čz 400. Takže by se tam víc hodila ta 400 než
250. Kvůli pojištění bych to stáhl na 350. Jinak nápad super. Akorát by mě zajímalo kdo vám bude motory vyrábět protože za cenu 55tis.to vidím na číňana
pod fotkama ve složce soubory jsou umístěny studie
Soubory:
1376_plakat3.pdf (2009) 09.04.2009
1377_vmd2.pdf (2009) 09.04.2009
Do sloky manuály jsem vloil designerské studie modelu EAGEL, takže se prosím podívejte. Tento prototyp není ještě dokončen !!Moto bude osazován o objemech 125 a 250 ccm, vzduchem chlazený a bude součástí stavebnice, ale bude již smontovaný.
co stím?? ne jeto dobrý,ale moc to nepobírám
chybí zde další info, jako co je to za motor, jestli motor bude součástí stavebnice atd atd.
můj postřeh zní:
podoba je hodně zvláštní a myslím na dnešní dobu dost radikální. Lidé se rozdělí na dva tábory, ano je pěkná a ne není pěkná. Viděl bych to tak 50 na 50. Bohužel myslím by bylo vhodnější hlavně pro lepší prodejní úspěch, vytvořit vzhled, který řekne většině ano. pokud chcete něco takového, musí to okouzlit hlavně parametry, což dle foto asi nečekám a cena by byla jinde.
Můj názor
Každopádně držím pěsti českému motocyklovému průmyslu a jen a jen úspěch.
Pánové abych opět upřesnil 1. jedná se o stavebnici !! takže ojetou stavebnici jsem prodávat ještě neviděl. Je potřeba brát v úvahu, že stavebnice není určena jen pro motorkáře, který je pouze uživatel a víc s motorkou mít společného nechce. Jde o to, že každý si někdy dával dohromady staršá Jawu nebo Čízu a tohle je oslovení dnešní generace mládeže co by se rádi podíleli na stavbě svého motocyklu. Takže to je potřeba zohlednit, než budete poukazovat na konkurenci. A co se týká designu, pokud se mi podaří vložit designerskou studii tak uvidíte jak bude prototyp vypadat ve finále. No a pro nepříznivce trubek či lešení bych chtěl podotknout, že není umění vyrábět ohýbané trubky ale v jednoduchosti je krása a výrobní jednoduchost.Příčná trubka slouží tež pro montážní stojan. Ale děkuji za vaše názory
no pane jo
Ta nádrž vypadá kouzelně. Snad to lešení kolem motoru je také jen rozpracováno. Co je to za motor? 125? Držím palce. Ať se dílo podaří.
no vypadá to celkem dobre, ze by nekdo kdo oživí čz.jen tak dál
to vozem: no zájemce to mít bude. takovejch kutilů co si rádi neco slozej sami v CR je.
Aby se to prodávalo, tak ten design se musí radikálně změnit!, to je můj postřeh...
jenom mě tak napadá kdo si to koupí.Za 55tis. se už dá sehnat sice ojetá motorka ale třeba kawasaki er5.A řekl bych že bude mít nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti.Brzdy,podvozek.Toď můj názor
bylo by skvělý, kdyby se to chytlo.
Tak to jsem zvědavej na finální podobu. Jen tak dál