Výfuky IXIL,doma dělaný nosič kufru,kouřové cestovní plexi,KN filtr.Dobré cestovní vlastnosti,spotřeba.Na cesty po ČR vyhovující.
První dojmy - Kawasaki GPZ500S byl první vlastní čtyřtaktní moto po dvoutaktech.Je na ní komfortní a pružné svezení po úpravě výkonu.Slušné brzdy a celkem dobrá tuhost rámu.Do fotogalerie jsem přidal fotografie minulosti i přítomnosti.Jen chybí Jawa 250 "kývačka".Někde fotka je...Kawa je nyní jen pro svezení a jak přichází léta,tak z pohodlnosti vychutnávám nyní cestování na skútrech.Dříve jsem říkal.Skútr nikdy !!! Jak se říká-nikdy neříkej nikdy...
Recenze
Velice dobrá motorka s řadovým dvouválcovým motorem o obsahu 500 kubíků slušného výkonu.Po úpravách dynojet,KN filtr,laďáky IXIL a celkovém seřízení motoru dobrý zátah ve všech otáčkách.Při předpisové jízdě dokonce s menší spotřebou.Na couračky do 5litrů a při delší jízdě 350km za odpoledne se spotřeba dostala pod 4 litry.Nejen zvuk,ale celková změna výkonu po úpravách se nedá s originální GPZ500S srovnat.Na dnešní provoz a silnice maximálně dostačující motorka.
Super zachovalej kousek! Doufám,že budu mít šanci ji ještě někde potkat,když ty skútry. ..
Jasná desítka-parádní gépézeto..
Děkuji za hodnocení.Všem do r.2012 hodně zdraví,šťasných km a radosti na dvou kolech.
Moc pekna GePeZeta pane!
Hodně vymazlená kawa a ty parádní laďáky! prostě luxus,tak to má vypadat. 10b a plnou nádrž