Parádní cestovní pohodlný 2takt který si dobře poradí i v terénu 11kw zatim zavřená 120 se dá vytáhnout a má vyborné zrachlení jezdim tak za 5,5 litru to se ještě dá uživit.
Recenze
Cesty: za moj prvni sezonu bylo nacestováno cca 6000km bez problému na sraze sem byl zatim jen na nářezu v Chlumci.
...Koupen nový zadní plášt Mitas e09 ze začátku sem se ho bál ale na asfalltu drží kupodivu dobře , a napojil sem si obě světla aby svitili najednou jak klopky tak dálkovky myslím že takle luxusně sviti jen pár motorek svítí mně to líp jak náš pežot :)
Loni take dělané GO /nikasil pist koružky čepy/ stačí pořádně zajet ,samozřejmně po 37 tis. Km nesou plasty na sobě kosmeticek vady ale stačí pořádně nablejskast a nikdo si toho skoro nevšimně ale hlavni je stejně motor a to je držák.
..jo abych nezapomněl je připravena k prodeji kdyby náhodou někdo písnětě nákupka loni 45t letos s novou gumou a par doplnkama tak cca 40t dohoda možná určitě
no otevřeou ji mam jen v tom smyslu že sem zrušil ten omezovač z německa kterej to drží na 80 jinak s přívěrou se nic nedálo ve vejfuku je ta vložka. Sani karburator všechno standart točim to taky trochu ale jezdim tak do 110 pak se mně to zda už zbytečny to dlouhou dobu držet třeba na 10 000 tis.ot
hej 130 a 5,5l tak to bude otevřena a ne zavřena na 11kw to je ptakovina podle mě...teda kamoš ji ma otevřeou a jezdi za to co ty a to to točí a jede mu to taky 120-130
Pěkná ať slouží
krasna motorka ,taky sem ji chtel ale nemoh sem nic sehnat tak sem pritah z nemecka SACHSE s uplne stejnym motorem jako ma TDR . to zrychleni je tam fag supicka tahne od spoda ko me ,kdyz mam rozetu jak prase ,sice max jenom 100 ale ten rozjezd za to stoji