renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TDR 125 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MatesTDR
Vloženo 19.10.2017
Aktualizováno 5.1.2020
Zobrazeno 3 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poctivé, vysoké silniční enduro s krásnýma očima. Má dvoutaktní motor, který si umí pápnout, ale za ten výkon, který dá to stojí.

Více fotografii

Výška jezdce: 197 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VL 125 Intruder: Nízký posez.
Derbi Terra 125: Mimo moje finanční možnosti.

První dojmy - Ono je to fakt vysoké, tak akorát pro mě, to byla první věc co sem si řekl potom jak sem se na ni posadil. Vypadá jako velká motorka, na to že je 125 tak má sílu. Moc se mi líbí její oči.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co jsou vysokého vzrůstu, mají rádi cestování a nechtějí zůstávat vzadu za ostatníma 125 a kolikrát i většími objemy, i když vzadu vezou nějakou tu fajnou Ňuňu.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Giannelli, zadní kufr SH 29, 12 V zásuvka, hodiny na řídítkách, boční kufry

Recenze

TDRko splnilo všechny mé požadavky na ideální motorku pro mě. S mou výškou 196 cm nebylo lehké vybrat tu pravou. Chtěl jsem motorku na cestování, která bude velká, výkoná a na první pohled nebude vypadat jako 125 a bude to ještě taková "Klasika"(mechanické budíky, karburátor, klasické tvary) Taťka měl před časem TDM 850, Moc se mi na ní líbily ty 2 kulatá světla vedle sebe a tak jsem se začal zajímat jestli se něco takového dělá i v kubatuře 125 a Hle! Dělá! Takže tak nějak od svých 14ti let sem ji měl v paměti. Mám rád i Choppery a Cruisery tak sem hledal i něco mezi nima, ale od nich sem upustil, protože bych na nich asi neměl kam složit nohy. :D Ze všech favoritů zůstala teda už jenom TDR, Inzeráty sem projížděl o prázdninách ve volném čase po brigádě. Na konci Srpna sem našel zajimavý kus s poměrně málo najetými kilometry laděnou koncovkou výfuku a kufrem a ani nebyla úplně daleko ode mě (100 Km). Na Inzerát sme ihned volali a po domluvě sme se na ni s Taťkou jeli za pár dní podívat. Tam sme si ji oba trochu projeli a po všech stránkách nám oboum vyhovovala, takže sme vyřešili obchodní věci a mohli sme odjet a Já si ji za tu cestu mohl pořádně "osahat" a zjistit co je zač. Je živá a svižná ostatní cestovní dvácy od ní dostanou na p*del ten dvoutaktní motor jí dělá dobře. Na dálnici sem z ní dostal 120 zvládla by i víc ale už bych začínal být v omezovači. Cestovní rychlost udržuju takovou tu na kochačku asi těch 70 - 100, podle toho jaká je nálada. :D Moc si na ní užívám jízdu do dlouhých kopců se zatáčkama tam de krásně poznat, že se nemusí točit ani dusit. Hodně dobře se mi ovládá. Při koupi na začátku Září měla na tachometru zhruba nějakých 27800Km. Teď má asi o tisícovku víc. Za těch tisíc kilometrů co sem s ní za ten měsíc a něco najel ji hodnotím jen kladně,ale našlo by se pár maličkostí co mě trochu štvou, třeba to, že má Odpojené olejové čerpadlo, ale to je v plánu, že se zapojí. a trochu se mi nelíbí to, že žere skoro jako Otcův Caponord :D, ale takovou maličkost přehlížím, protože za to co mi dokáže nabídnout to rozhodně stojí. :D Je to poctivý Japonec!!! Moc se těším na příští rok na nějaké větší cestování.

2.5. 2018
Tak sezóna začala a já můžu říct jak sem se za ten zbytek podzimu a tenhle kousek jara s motorkou sžil, aktuální stav tachometru je 29 540. Nemůžu na ni říct jediné špatné slovo, motorka jede krásně a ostatní 125ky hravě nechává za sebou, jízdu na ní si velmi užívám, jezdím na pohodu, ale dávám jí samozřejmě i trochu potahat, spotřeba taky není hrozná, 5 - 6 L na 100 Km, na jedné vyjížďce ujedu většinou tak těch + - 100 Km, Byl sem i 200 a úplně v pohodě, motorka splňuje všechny moje očekávání, v létě sem hodím jak si vede na vícedenním delším cestovaní, na které se chystám.

Přes zimu jsem si motorku trochu udělal k obrazu svému, takže jsem nechal posvařovat místy prasklé kapotáže a následně zalakovat, barvu jsem neměnil tahle modrá metalíza jí sluší, koupil sem si hodinky na řidítka (viz. galerie), protože mě nebavilo pořád vytahovat mobil z bundy jen kvůli přehledu o času, takže sem je tam namontoval a paráda funguje to jak má a účel to plní, poté sem si také udělal zásuvku na 12 V (taky v galerii protože to je taky věc, která se hodí. Pak se dělaly i nějaké opravy - výměna ložisek v krku řízení (byla tam vůle a už cvakaly) a repas přední vidlice, z tlumičů valil olej, pak se udělala i výměna řetězové sady, protože ta stará byla už vážně špatná, na ukázku do galerie přidávám fotku starého předního řetězového kola a nové řetězovky. To by bylo zatím vše, později přidám další dojmy

V srpnu sezóny 2018 se mi naskytla možnost získat starší kufry, takže jsem tedy vyrobil konstrukci a motorku osadil bočními kufry původem jsou prý z Hondy CX 500, myslím, že mi k TDRku perfektně sedly, zase jsem byl na cestování víc vybaven.

Sezóna 2019 byla skvělá, bohužel naše poslední společná, ale taky jsem toho stihl ještě hodně, na podzim jsem se rozhodl, že se chci posunout dál, na větší objem a uvolním ji ať dělá někomu dalšímu tak velkou radost jako mě, v této sezóně jsme spolu zvládli ale ještě dost, co se týká nějakých těch funkčních tak sem si nechal zprovoznit odpojené olejové čerpadlo a musím říct, že skvělé, ušetřilo mi to plno času chemikování na benzínce, a funguje bez problému myslím, že ve většině případů kdy čerpadlo selže je na vině člověk, že zavčas nedolil olej, já to pravidelně hlídal a čerpadlo jede bezchybně, nevidím důvod se takhle bát zadření motoru. Výletů jsme spolu taky zvládli plno tu největší cestu jsem jel v Září. Nějakých 800 km ve třech dnech, objeli jsme Slovenské a Polské Tatry společně s daleko většíma motorkama (Aprilia ETV 1000 Caponord, Yamaha TDM 900, Kawasaki Versys 1000) a určitě se mezi nimi TDR neztratila, v pohodě jim dýchala na záda. Za tu dobu co jsem ji měl na ni nemůžu říct jediné špatné slovo, jedině chválu, vždy mne dovezla kam jsem chtěl, když sem teda zavčasu natankoval ale to je chyba moje, ne motorky. Najeli jsme spolu za tu dobu něco přes 10tis. km. Jízdy jsem provozoval jak malé ty do 100km. Tak větší ty nad 250km. a pohodka největší, vždy bez problému. Poznal jsem díky ní plno věcí, utvořil plno skvělých přátelství, povozil několik skvělých holek a nasbíral hlavně plno motorkářských zkušeností. Vždy na ni budu vzpomínat jako na skvělou motorku, která mi toho do života dala opravdu hodně. 28.12. 2019 si pro ni přijel nový zájemce a já ji dal sbohem. Tak jí přeji ať novému majiteli dělá plno skvělých zážitků a úsměvů na rtech tak jako dělala po celou dobu mého vlastnictví mě. Díky moc za to, bylo to opravdu skvělé.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MatesTDR
MatesTDR napsal 05.05.20 v 10:53

Boční kufry jako takové na TDR co vím nikdy nebyly ani nejsou. Tohle je moje vlastní konstrukce.

toudbya
toudbya napsal 02.05.20 v 15:21

Ahoj budu si kupovat taky tdrko ale nemůžu na něj najít držáky na kufry. Kdys je sehnal ???

cechradovan
cechradovan napsal 22.10.17 v 10:07

Více komentářů



TOPlist