Provedení s ABS. Koupě 6/2008. Dovoz z D. Měla najeto 2800 km, nyní 27500. Originální stav+padací rám SW-Motech+3 kufry H/B a vyhřívané hefty Oxford. Blatník Skidmarx. Byli jsme zatím v ČR nejdál v Jeseníku, dále Rakousko, Itálie, Švýcarsko, Polsko.
Recenze
Na jaře 2012 dostala novou baterku shodného typu jako původní (Storm). Zkusil jsem utáhnout o jeden zub předpětí a hle, sedí líp a komfort tím příliš neutrpěl.
V sezoně 2011 bez problémů, šla na velký servis (24tis. km) a byl vyměněn olej + gufera ve vidlici, pak dostala vzduchový filtr KN.
V sezóně 2010 technicky opět O.K., až na ty starty po zimě, ty fakt nemá ráda. Takže se dosud měnily jen "spotřební" věci.
Jezdí spolehlivě.
No, jinak v sezóně 2009 opět technicky naprosto O.K.
Výhody: Celkem rychlá, táhne pěkně od spodu. Pohodlná i při delších přejezdech. Brzdy perfektní. Je to zkrátka spíš spolehlivý cesťák - tahoun, než sportovní dravec. I když má to srdce z Fireblade.
Moje předchozí mašinka CB 750 se odstěhovala na Plzeňsko.
Věřím, že je tam v dobrých rukách.
Ta předchozí GS 500 E je u kamaráda, který s ní vyrazí pouze vždy po dvou letech na technickou. Prý nemá čas, ale spíš má moc přísnou ženu
Před tím byla 9 let Jawa 350/639, před ní řada kývaček a panelka, objemy 175-250. Největší veterán byl pérák 1946 v úsporné poválečné verzi - škoda že jsem ho pustil do světa.
Nejhorší jízdní vlastnosti měla kyvka ČZ 250 s velkým plexištítem typu SNB a Pavákem. Plexi se zanedlouho rozbilo, když jsem jí odstavil na nespolehlivý boční stojánek typu ,,policajt´´. Jak byl vyčochtaný ten spojovací kloub k Pavu, při ubrání plynu se nehezky kývala. I na kývačku až moc...
Zdar příteli.
Na titul www.motorkari.cz dávají náhodné motorky z databáze. Ale od Tebe to beru jako pochvalu.
Ahojky,vítám tě mezi námi cbfkáři ,super volba .Mnohošťastných kilometrů s touto skvělou a jedinečnou cbfkou
Ha! Já myslel že vybitá baterka před odjezdem do servisu je chyba. Tak ne! Je to funkčnost Honda. Mám to taky tak.
vítej v klubu CBF1000
Čau chlape,
gratuluji k dobré volbě, i barva se ti povedla!
Ty světlomety jsem seřizoval dva týdny, denně jednu otáčku proti směru hod. ruček.
Já mám problém s falešným neutrálem mezi 5/6 při laxním řazení. Co ty, jak se ti to tam kope?