Moje vydařená úprava Jawy 23 mustang.Totální předělání na Enduro.
Recenze
Na záčátku to byla jen hromada šrotu, po 3měsících intenzivní práce vznikla tahle mašina.
Podvozek je celkově předělán na způsob soutěžní jawy sadílek(můžete poznat například podle držáku nad zadním blatníkem).Už sem pár předělávek dělal ale nikdy nebylo chování motorky reálné jako u origo motocrossových a endurových motorek...až tahle se povedla a jediná moucha je v dalekém posedu za dlouhou mustangáckou nádrží.Je to sice nevýhoda, ale není to ani až tak na škodu, protože to nikdy nebudu řezat tak jako s velkou motorkou
Motor má zvětšené všechny kanály, je tam píst z babety, zkrácený válec, čímž motor získá větší tlaky, rychlejší přepouštění, a zvýšení otáček asi o 1000otáček.
Odjel jsem s ní několik závodů(fichtlcrossů) a vždy jsem se umístil tak v první pětině závodníků(hned za vějířovými hlavami, velkými karburátory apod.
Jsem s ní velice spokojen a nehci jí nikdy prodat.
Jinak na týhle motorce ani výfuk Hikone není tohle je laděnej výfuk na Simsona...
Hikone neni k hovnu pokud pouzijes dobry prumer vyfukoveho kolena, spravnou dylku kolena, jeho maximalni ohyby atd. ...také záleží hodně na stavu motoru...a víc kanálů ve válci ti pomůže a to sakra hodně :) ...ale ty kanály musí být udělaný s rozumem a dobrou úvahou...není účelem z toho udělat úplný cedník...ale pouze zlepšit proudění směsi ve válci ( směs se přepouští z více než dvou stran) a trochu i zvýšit dávku směsi při jednom nasátí do válce...+ samozřejmě všechno vyladěné co nejpřesněji to jde + dobrý stav motoru ( ložiska, výbrus, žádné vůle na klice apod.) ...potom to jede jako dobytek :)
taky se jezdim svezt nekam na fichtlu na zavody, ale nechapu co vsichni mate stema vyfukama hikone, jeto uplne k hovnu, vice kanaly jeto sami nic nic nic a pak az to jede :)) ale jinak jestli si to stavis sam tak respekt tobe
mas to pekny